شناسه خبر : 5272 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها

سفر به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»
نوشت: رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: به استناد اظهارات آژانس‌های آمریکایی، بسیاری از شهروندان آن کشور از سر لجبازی با ترامپ می‌خواهند به ایران سفر کنند. شرکت‌های گردشگری آمریکایی فشار زیادی می‌آورند که تورهای این کشور را در ایران اجرا کنیم. آنها گفته‌اند که گروه‌های 20 نفره ما 40 نفره شده‌اند که این افزایش به خاطر لجبازی با ترامپ است، حتی قطار «عقاب طلایی» که از مجارستان به ایران می‌آید، تعداد گردشگران آمریکایی آن از 50 نفر به 98 نفر رسیده است؛ همه از سر لج با ترامپ می‌خواهند به ایران بیایند. وی گفت: این قشر برای صنعت گردشگری ما مهم است، چون درآمدشان قابل مقایسه با سایر گردشگران نیست.

نگرانی مصباحی‌مقدم از جلیلی
نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: اگر بنا باشد او کاندیدا شود اما نخواهد وارد مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شود، رای نمی‌آورد ولی رای‌شکن است. چون آقای روحانی با 250 هزار رای بالای حدنصاب آرا رئیس‌جمهور شد پس معلوم می‌شود هر رای می‌تواند اثرگذار باشد. اگر کسی وعده یارانه بالا بدهد نخبگان جریان اصولگرا جلو او می‌ایستند چون مهم مدیریت کشور است به طوری که نظام کارآمدی خود را نشان دهد. کسی که وعده چندبرابر کردن یارانه نقدی را بدهد در واقع سخنش پاشنه آشیل اصل نظام خواهد بود، بنابراین ما برای رسوا کردن او به میدان می‌آییم.

«پشـتم گرمه!»
در گزارشی انتقادی با عنوان «پشـتم گرمه!» از عملکرد ستاد مدیریت بحران انتقاد کرد و نوشت: چرا رئیس ‌سازمان مدیریت بحران کشور پاسخگوی عملکرد ضعیف خود نیست؟ نجار از هم‌ولایتی‌های حسن روحانی، زاده سرخه و بنا به برخی گفته‌ها از اقوام رئیس‌جمهور است. در این سال‌ها هر زمانی حادثه‌ای رخ‌داد رسیدگی مناسبی انجام نداده، پاسخ مناسبی ارائه نکرده و حتی با اظهارات متفاوت سعی کرده خود را از این قصور مبرا نشان دهد و از همه بدتر آنکه کسی نیز از وی پاسخی نخواست! میان احمدی‌نژاد و روحانی تفاوت‌های چشمگیری است ولی به نظر می‌رسد برخی رودربایستی‌ها در این دولت، بلای جان تدبیر و اعتدال شده است.

یک ادعای عجیب درباره وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی
نوشت: بر اساس شایعه‌ای که از سوی عده‌ای افراد سودجو مبنی بر انجام وصیت آیت‌الله هاشمی درباره ثبت‌نام برای پرداخت مقداری از اموال وی به عنوان کمک‌های مالی به مردم نیازمند و محروم پخش شده است، تعدادی افراد سودجو اقدام به ثبت‌نام در برخی کافی‌نت‌ها و دریافت وجه نقد از شهروندان کردند. پس از انتشار این خبر کذب فرماندار زاهدان این خبر را تکذیب کرد و گفت: طی تماسی که با فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان برقرار شد، تعدادی از این کافی‌نت‌های متخلف شناسایی و پلمب شدند. وی گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده این قبیل کافی‌نت‌ها مراتب را جهت پیگیری هر‌چه سریع‌تر به نیروی انتظامی اطلاع دهند.




دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها