شناسه خبر : 4869 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری: ظرفیت عظیم حج باید در مقابل توطئه برافروختن آتش‌افروزی‌های مذهبی فعال شود.
خبرآنلاین: واکنش مک کین سناتور جمهوریخواه آمریکایی به مواضع افراطی فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه، در ژنو: زنده‌باد فرانسه! / لیندزی گراهام- دیگر سناتور آمریکایی: «از خداوند به خاطر فرانسه سپاسگزارم. همچنین به خاطر نپذیرفتن چنین توافقی».
ایرنا: واکنش جان کری به انتقادات اسرائیل: نه کور هستیم و نه احمق/یا با ایران به توافقی خوب می‌رسیم یا قید هرگونه توافق را می‌زنیم.
ایسنا: محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی: مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از پرفروغ‌ترین و درخشان‌ترین ستاره‌ها بود که در آسمان فقاهت در مبارزه و در کنار امام درخشید و تا آخرین لحظه حیات در این راه ثابت قدم و استوار ماند.
مهر: شریف حسینی، عضو هیات‌رئیسه مجلس: انشعاب فراکسیون رهروان اشتباه است. انشعاب همیشه به نفع نمایندگان نیست. اتحاد نمایندگان باعث می‌شود در زمینه‌های مختلف بتوانند با دولت همکاری و هماهنگی داشته باشند.
فارس: «سعید رجایی‌خراسانی» اولین نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های سوم و چهارم در بیمارستان شفا کرمان درگذشت.
ایلنا: منصور حقیقت‌پور، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: دیپلماسی اشتباه احمدی‌نژاد، عامل اصلی صدور قطعنامه علیه ایران بود.
جهان: سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح: منافع دولت آمریکا و همه توان رژیم صهیونیستی در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نیروهای مسلح ایران در برخورد با دولت آمریکا و صهیونیست‌ها کمترین تردیدی ندارند.
ایلنا: با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ خط تولید موشک پدافند هوایی «صیاد2» افتتاح شد.
انتخاب: احمد خاتمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری: ما با دشمنانی وحشی طرف هستیم./ برای دشمنان ما هیچ قرارداد و ارزشی مطرح نیست و تنها زبان خون و اقتدار را می‌فهمند.
ایران: علی‌اصغر غروی، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران و نویسنده مقاله بهار بازداشت شد.
خبرآنلاین: سرانجام پس از چند هفته رایزنی ایران و انگلیس کاردارهای غیرمقیم خود را به یکدیگر معرفی کردند. ایران دیروز «محمدحسن حبیب‌الله‌زاده» را به عنوان کاردار ترددی (غیرمقیم) کشورمان در انگلیس معرفی و دولت انگلیس نیز آجای شارما را به عنوان کاردار غیرمقیم‌اش در تهران تعیین کرد.
جمهوری اسلامی: اعضای خانواده‌های کروبی و میرحسین موسوی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دیدار کردند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها