شناسه خبر : 4653 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: سید‌کاظم میرولد، علی‌اصغر احمدی، حمید میرزاده، محسن حاجی‌میرزایی، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی، حسینعلی امیری و غلامرضا تاجگردون به‌عنوان عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.
ایرنا: وزیر اطلاعات می‌گوید: دولت از ابتدا با دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی مخالف بوده و هست. نظر دولت این است که این مساله به شکل مسالمت‌آمیز حل و مدیران کانال‌ها آزاد شوند.
ایلنا: با پیشنهاد سیدحسین مرعشی و تایید هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، مرتضی حاجی رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تهران شد.
پانا: عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تکذیب شکاف در جبهه اصلاحات، خبر داد: محوریت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، خواسته جدی روحانی هم هست و به حزب اعتدال و توسعه توصیه کرده در این راستا فعالیت کند.
تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: میزان فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۰ هزار میلیارد تومان نیست و اینکه تا قبل از نهایی‌ شدن گزارش گروه تحقیق و تفحص مجلس عددی اعلام شود، خلاف قانون است.
ایسنا: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: برای سه انتخابات پیش رو بیش از 200 میلیون تعرفه با حداقل 10 کد امنیتی خاص چاپ شده است.
مهر: دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر احیاناً نظرسنجی‌ها در دقیقه ۹۰ نشان دادند که روحانی شانس کمتری برای پیروزی دارد، اصلاح‌طلبان نباید ریسک کنند و همه تخم‌مرغ‌هایشان را در یک سبد قرار دهند.
ایلنا: عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از امضای طرح سوال از چهار وزیر دولت درخصوص بازداشت ۱۲ مدیر کانال‌های تلگرامی خبر داد و تاکید کرد: این سوال تاکنون از سوی بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان به امضا رسیده و همچنان تعداد این امضاها در حال افزایش است.
مهر: نماینده مردم شاهین‌شهر نسبت به هدیه دادن ادکلن فرانسوی به نمایندگان از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح انتقاد کرد و گفت سرلشگر باقری (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) که خیلی هم ایشان را دوست داریم یک عدد ادکلن فرانسوی هدیه داده‌اند. سوال ما این است که اعتبار این هدایا از کجا تامین می‌شود و ثانیاً آنچه ولی فقیه راجع به وارد نشدن کالای خارجی می‌گویند، شرعاً باید رعایت شود.
ایلنا: محمد هاشمی گفت:‌ مطمئناً فراق هاشمی برای رهبری سنگین است که برخلاف رسم معمول دوره‌های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنوز جایگزینی برای ایشان انتخاب نکرده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها