شناسه خبر : 3879 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

خانه‌ملت: علی مطهری گفت: احکامی نظیر فیلتر کردن‌ها یا قوانینی مانند قانون ممنوعیت ماهواره باید مجدداً بررسی شود زیرا فلسفه صدور این احکام یا وضع این قوانین در شرایط خاص بوده و اکنون که آن شرایط از بین رفته، باید بازنگری شود.
ایسنا: عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای نزدیک به احمدی‌نژاد گفت به سه سال حبس قطعی محکوم شده است.
ایرنا: سخنگوی شورای نگهبان گفت: زنان هم می‌توانند برای انتخابات ثبت‌نام کنند، ولی در خصوص بحث رجل سیاسی هنوز در شورای نگهبان به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.
تسنیم: سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون هیچ دعوتنامه‌ای برای حج آتی از سوی عربستان به سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه کشورمان واصل نشده است.
ایسنا: رئیس خانه احزاب ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری تخصیص ردیف یارانه احزاب در بودجه ۹۶، اصلاح قانون انتخابات و داشتن حق رای نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ مجلس شد.
میزان: دادستان کل کشور گفت: فساد آنقدر گسترده نیست که ما را دچار وحشت کند، اما همان‌قدری هم که مطمئن باشیم واقعی است سم مهلک است.
ایلنا: دادستان کل کشور گفت: برای آسیب‌های جدی فضای مجازی باید ستاد بحران تشکیل دهیم و جامعه را به دست خودمان تضعیف نکنیم.
ایرنا: محسن رضایی در پست اینستاگرامی خود نوشت: حالا که نیروهای انقلاب می‌خواهند برای تغییر، اصلاح اقتصادی و ریشه‌کنی فساد به صحنه بیایند، فعالان سیاسی یا همکاری کنند یا از سر راه نیروهای انقلاب کنار بروند.
الف: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راس هیاتی پارلمانی عازم دمشق پایتخت سوریه شد تا با رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور ملاقات کنند.
ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه هیات پارلمانی در جریان سفر هیات پارلمانی به سوریه با بشاراسد و ولید معلم دیدار و گفت‌وگو کرد.
تسنیم: ۴۶ نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار برخورد با حسین فریدون و معرفی وی به قوه‌قضائیه جهت رسیدگی به اتهاماتش در زمینه مفاسد اقتصادی شدند.
فارس: علیرضا علی‌احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش با حضور بر مزار شهدای هسته‌ای برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها