شناسه خبر : 3582 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها - ۳

در خبرهای ویژه خود نوشت: «خاتمی به بهانه بودن موسوی و کروبی در حصر می‌گوید که از نامزدی در انتخابات احساس رضایت نمی‌کند.

index:1|width:|height:40|align:right دغدغه‌های خاتمی
در خبرهای ویژه خود نوشت: «خاتمی به بهانه بودن موسوی و کروبی در حصر می‌گوید که از نامزدی در انتخابات احساس رضایت نمی‌کند. او در حالی که پیش از این در جمع برخی مشاورانش نسبت به رد صلاحیت قطعی خود اظهار نگرانی کرده، دیروز در ملاقاتی گفته است: من دارم فکر می‌کنم، آنچه که مهم است این است که می‌توانم خدمت کنم یا نه؟ می‌گذارند یا نه؟ با آمدنم دل‌ها از هم دورتر می‌شوند یا خیر؟ اما یک مساله شخصی هم ذهن مرا به خود مشغول کرده است و آن اینکه من تا وقتی که آقایان موسوی و کروبی در حصر هستند و نیروهای ارزنده فراوانی در زندان و محدودیت، آیا می‌توانم خودم را راضی کنم که در عرصه مسوولیت اعلام آمادگی کنم؟ این به معنی عدم شرکت در انتخابات نیست...»


index:2|width:|height:40|align:right هاشمی و خاتمی در راس نظرسنجی‌ها
نوشت: حسن غفوری‌فرد عضو حزب موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین از چند نظرسنجی مهم انتخاباتی خبر داد. وی تاکید کرد بر اساس آخرین اطلاعاتی که از نظرسنجی‌های معتبر به دست آمده است، تمام نظرسنجی‌ها محمدباقر قالیباف را جلوتر از همه نشان می‌دهد. بعد از قالیباف هم آقای علی‌اکبر ولایتی قرار دارد. وی در پاسخ به اینکه چرا برخی آقایان اکبر هاشمی‌رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی را در صدر نظرسنجی‌ها می‌دانند، تاکید کرد: «در نظرسنجی‌هایی که بر اساس اسامی نامزدهایی است که رسماً اعلام حضور کرده‌اند، آقایان قالیباف و ولایتی در صدر هستند اما در نظرسنجی‌هایی که نامزدهای احتمالی را هم شامل می‌شود، آقایان هاشمی و خاتمی، نفرات اول و دوم هستند.»

index:3|width:|height:40|align:right شعری در وصف رضایی
نوشت: اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی هم که در سال 1388 نشان دادند اهل شعر و ادب هستند حالا باز نگاهی به تاثیرگذاری شعر دارند. در یکی از جلسات انتخاباتی محسن رضایی شعری خوانده شده است: از طرف امام فرمانده سپاه شد/ اسم آقا محسن ورد لب همه رزمنده‌ها شد- از اول عشق به همه قومیت‌ها داشت/که رفت داماد آذری‌ها شد- راست گویند اسلحه به دست داشتی/ چون ناموس ما را ناموس خود پنداشتی - در آن برهه رفت در رشته اقتصاد/برای این روز تنگ، تفکرش، تفکر اقتصادی است/ و یک تحلیلگر ناب سیاسی است/ این حرف من، حرف تاریخی است- ده‌ها تحلیلگر در این سی و اندی سال/ همه خورده‌اند وسط خال- ‌ای جماعت همچون تحلیلگری چیست/ ما دیگر از این بازی‌های سیاسی سیریم/ آمده‌ایم که ناخدای ما تو باشی!

index:4|width:|height:40|align:right مرزهای ایران را به صدر اسلام می‌رسانم
نوشت: یک کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه در دولت خود تخت جمشید را بهتر از قبل بازسازی می‌کند، گفت: ایران از ابتدا خدایی و ولایی بوده و هیچ‌کدام از پادشاهان ما غیر‌موحد نبوده‌اند. محمدباقر خرازی با حضور در دانشگاه مازندران تاکید کرد: «... آمده‌ام که به مردم بگویم که اگر می‌خواهید امام زمان ظهور کند باید مردم جامعه به درجه متقین برسند... آمده‌ام که بگویم می‌توان به مردم و جامعه خدمت کرد بدون اینکه حرفی از دریدن هم به میان آید... کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان جزیی از کشور ما بوده‌اند که باید باز پس گرفته شوند... با صراحت می‌گویم که ما مرزهای خود را به مرزهای صدر اسلام بر‌می‌گردانیم زیرا برای آن در زمان پادشاهان گذشته هزاران هزار خون داده شده است.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید