شناسه خبر : 3550 لینک کوتاه

بریده روزنامه ها - ۳

بعد از ثبت‌نام آقای هاشمی‌رفسنجانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، که متاسفانه در قاب مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافی صورت پذیرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجی و دنباله‌های داخلی آنها در اقدامی هماهنگ و مانند ده‌ها مورد مشابه دیگر، صدا به هلهله بلند کردند

شریعتمداری: هاشمی فریب خورد!
در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: «.. بعد از ثبت‌نام آقای هاشمی‌رفسنجانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، که متاسفانه در قاب مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافی صورت پذیرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجی و دنباله‌های داخلی آنها در اقدامی هماهنگ و مانند ده‌ها مورد مشابه دیگر، صدا به هلهله بلند کردند و صفحات اول روزنامه‌ها و خروجی سایت‌ها را از این توهم انباشتند که چه نشسته‌اید!؟ کار نظام و انقلاب تمام شد! و حزب‌الله می‌رود که خانه‌نشینی پیشه کند! و...این همه هیاهو در حالی است که وقتی به صحنه نگاه می‌کنی به وضوح می‌بینی که هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده است... مگر جناب هاشمی بیرون از جبهه مدعی اصلاحات طرفداران دیگری هم دارد؟ ... پیوند حلقه انحرافی با اصحاب فتنه نیز در فریب جناب هاشمی بی‌تاثیر نبوده است...»

تقویت چهار‌درصدی ارزش ریال با نامزدی هاشمی
نوشت: خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی از رقابت‌های انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران نوشت شرکت اکبر هاشمی‌رفسنجانی در این دوره از انتخابات، امیدها را برای بازگشت دوباره اصلاح‌طلبان به قدرت تقویت کرده است. این خبرگزاری گزارش خود را از صرافی‌های تهران شروع می‌کند، جایی که از نظر این گزارش صراف‌ها در جست‌وجوی خبری از آمدن یا نیامدن هاشمی بودند تا ببینند تاثیر آن در قیمت دلار و دیگر ارزها چه می‌شود؟ با انتشار خبر ثبت‌نام هاشمی در انتخابات نخستین نشانه‌های مثبت از بهبود وضعیت بازار در تهران دیده شد، ریال ایرانی چهار درصد در برابر دلار تقویت و شاخص بازار بورس تقویت شد. حضور هاشمی در آخرین دقایق انتخابات اقدامی غیرمنتظره بود. این حضور به بر‌هم ریختن محاسبات سیاسی ایران منجر شد.

پیش‌بینی دو سال پیش احمدی‌نژاد
در سرمقاله خود به قلم محمد‌جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: از دو سال پیش دکتر احمدی‌نژاد با قاطعیت اظهار می‌کرد آقای هاشمی‌رفسنجانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد خواهد شد... ایشان در اوج بداخلاقی‌های گسترده و همه‌جانبه مدعیان وفاداری به ولایت فقیه، همواره تاکید می‌کرد این بیچاره‌ها نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظار کشور است ... ای‌کاش به جای آنکه آقای هاشمی‌رفسنجانی کشور را به شرایط سال 84 بازگرداند، اصولگراها غیرت و درایت به خرج دهند و خطای چهار سال گذشته خود را در همین فرصت کوتاه جبران کنند. در غیر این صورت همه نگاه‌ها به نیروی فداکار انقلاب اسلامی یعنی محمود احمدی‌نژاد دوخته خواهد شد تا در این پیچ تاریخی، نقش ماندگاری را - به فضل الهی - ایفا کند. چنین باد.


ماجرای مجسمه‌های مستهجن
نوشت: محمدحسین قدیری‌ابیانه از ارائه نامه‌ای به شورای نگهبان خبر داد و گفت: این گزارش مربوط به نمایش مجسمه‌های مستهجن در مکزیک از سوی مشایی به عنوان نماد تاریخ و فرهنگ ایرانی است... من هنگام نام‌نویسی و حضور در بخش مربوط به شورای نگهبان تصاویری از مجسمه‌های زننده تسلیم آنها کردم... این تصاویر مجسمه‌هایی است که مشایی شش سال پیش در بین آثار تاریخی ایران به عنوان نماد فرهنگ و تاریخ ایران با هزینه‌های گزاف به مکزیک ارسال کرده بود و خود نیز آن را افتتاح کرده بود و وقتی بنده به عنوان سفیر خواستار برچیده شدن آن بودم، او از طریق ملک‌زاده به بنده پیغام داد که سخت نگیرم... پس از پیغام مشایی بنده عنوان کردم به عنوان سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار اجازه ادامه نمایش این مجسمه‌ها را نمی‌دهم...

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها