شناسه خبر : 3397 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

پوتین، مجذوب رهبر انقلاب بودند
index:1|width:40|height:20|align:right محمدعلی موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران گفت: اجلاس اخیر گازی از اهمیت بالایی برخوردار بود، البته اعظم برکات اجلاس دیداری بود که سران کشورها با رهبر معظم انقلاب داشتند. سران کشورها به ویژه آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه مجذوب ایشان بودند و از رهبر فرزانه انقلاب تجلیل کردند چرا که رهبری این‌چنینی را در دنیا ندیدند... بسیاری از رهبران دنیا برای ماندن حکومت خود خونریزی می‌کنند و آدم می‌کشند همان‌گونه که عربستان سعودی مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد و ابایی هم از گفتن آن ندارد... رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز چنین هستند... اما سران وقتی رهبر ایران را می‌بینند، تعجب می‌کنند که رهبری در جهان سراسر ظلم علیه مظلومان، در مقام حمایت از آنان می‌ایستند.

حمله تند طائب به دولت روحانی
index:2|width:40|height:20|align:right نوشت: مهدی طائب عضو قرارگاه عمار با بیان اینکه «نفوذ» ورود پنهانی برای تغییر باورها و جایگزین کردن باطل به جای حق است، گفت: اینکه گفته شد «هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد» سخن حق نیست، حرف حق‌نماست. شیطان در کارهای خودش به انتظار توفیق نمی‌نشیند،‌ شیطان اصلاً کارش همین است... بنابراین اگر کسی بگوید ما آمریکایی‌ها را از اینکه علیه ما اقدامی انجام دهند مایوس کردیم، شیطان را نشناخته است. حالا این آقایانی که رفتند مذاکره کردند چی؟ شما را ارجاع می‌دهم به مناظره‌های تلویزیونی دوران انتخابات که آقای رئیس‌جمهور آن موقع چه چیزی گفت؟ گفت بالاخره دنیا کدخدا دارد. بنابراین معلوم می‌شود که هدف باز کردن مشت کدخدا نبوده بلکه بر روی این درخت میوه‌ای رویت شده‌ بود.

قول پرداخت وام دو‌میلیونی به مردم توسط احمدی‌نژاد
index:3|width:40|height:20|align:right نوشت: به محله محمود احمدی‌نژاد می‌رویم، می‌گویند جوابگوی هر کسی است و برایش مسیری میله‌ای ساخته‌اند تا مردم را ببیند. ارتباطش را با مردم حفظ کرده و کم نیستند افرادی که هنوز فکر می‌کنند گره کارشان به دستان احمدی‌نژاد باز می‌شود. با چند نفری که منتظرند هم‌کلام می‌شویم. یکی می‌گوید از وقتی احمدی‌نژاد رفته مشکل پیدا کرده و آمده تا مشکلاتش را مطرح کند. از استان دیگری آمده و می‌گوید همه جا نقل شده احمدی‌نژاد کاری از دستانش برآید انجام می‌دهد. از کنار پنجره کوچکی که مشرف به کوچه است با مردی هم‌کلام می‌شوم تا درباره فعالیت احمدی‌نژاد بیشتر بدانم. او می‌گوید: احمدی‌نژاد معمولاً برگه‌ای را برای وام دو‌میلیونی به متقاضیان می‌دهد و غیر از این کار دیگری نمی‌کند.

آمریکا برای شاه هیچ کاری نکرد
index:4|width:40|height:20|align:right نوشت: علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به این سوال که آقای رئیس‌جمهور چندی پیش در یک سخنرانی، اظهاراتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه باید برجام را به عنوان مدل و الگویی برای حل مشکلات منطقه معرفی کرد، گفت: «این قیاس، قطعاً تهدید بزرگی علیه امنیت ملی و استقلال ما خواهد بود، ما نباید اشتباه بکنیم، مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود؛ چندین بار ما گزیده شدیم، رهبر انقلاب، نمونه‌های زیادی را مثال زدند، مصدق در همین ورطه گرفتار شد و به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، آمریکایی‌ها برای هیچ کسی کاری نکردند حتی برای اقمارشان، شاه نوکر آمریکا بود اما کاری برای او نکردند، یعنی امکاناتی که صدام داشت از امکانات شاه بیشتر بود.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها