شناسه خبر : 3044 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خانه‌ملت: قائم‌مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه بودجه دیده‌‌شده برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ جوابگوی نیازهای وزارت کشور نیست، گفت: در صورت موافقت شورای نگهبان، آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در یک‌سوم شعب اخذ رای را داریم.
ایسنا: سهیلا جلودارزاده گفت: ممکن است یکی از وزرای سابق گزینه اصلی اصولگرایان باشد. اما فکر نمی‌کنم در مورد آقای قالیباف بتوانند به اجماع برسند.
تسنیم: سخنگوی شورای نگهبان با تشریح پاسخ وزارت کشور به شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: از الکترونیکی شدن انتخابات ۹۶ ناامید نیستیم.
ایسنا: دادستان تهران از احضار 57 نفر در پرونده املاک نجومی و 40 نفر در پرونده حقوق‌های نجومی خبر داد.
فارس: ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای تاکید کردند که حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضائیه بوده و از جهت مجوز شرعی و قانونی دارای ایراد نیست.
ایلنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از پیگیری تفحص از شهرداری تهران بعد از اتمام بررسی برنامه ششم خبر داد.
ایرنا: ۱۷۳ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای هتک حرمت ساحت نماز جمعه و هتک حرمت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نماز جمعه یزد را محکوم کردند.
خانه‌ملت: جلیل رحیمی، عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر کشور با بیش از ۴۰ امضا آماده تحویل به هیات رئیسه مجلس است.
فارس: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از کاهش هزار و 300 میلیارد‌ریالی میزان بدهی شرکت پدیده شاندیز به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: بدهی شرکت پدیده شاندیز، از بابت عوارض تغییر کاربری به شش هزار و 100 میلیارد ریال رسیده است.
ایرنا: نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فرآیند پرداخت یارانه باید امری مستمر و قانونی باشد که با تغییر دولت‌ها هم متوقف نشود، پیشنهاد کرد: یارانه احزاب را در اختیار ولی امر قرار دهند.
ایلنا: هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست رئیس‌جمهور مصوب کرد کارفرمایانی که تا سه ماه آینده بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند، مشمول بخشودگی جرایم متعلقه می‌شوند.
خانه ملت: مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آنچه از رفتار طرف مقابل در اجرای برجام برداشت می‌شود این است که هیچ‌کس خواهان لغو برجام نیست، بنابراین در نشست آینده کمیسیون مشترک نیز چنین نتیجه‌ای رخ نخواهد داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها