شناسه خبر : 20467 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است

هشدار درباره نفوذ سیاسی دشمن

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ترسیم آرمان‌های اساسی را اولین گام یک انقلاب برشمردند و خاطرنشان کردند: این اصول و آرمان‌ها برخلاف وسایل و روش‌ها تغییرناپذیرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه، رصد دائمِ مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور شناخت تهدیدهاست، گفتند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کارهای اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است. ایشان اهمیت مجموعه اطلاعات سپاه را در این بخش یادآور شدند و افزودند: مجموعه اطلاعات سپاه باید به‌طور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند.
ایشان انقلاب را حقیقتی ماندگار و دائم و «صیرورت و تحولی عمیق و پایان‌ناپذیر» خواندند و افزودند: برخلاف تصورات و القائات اتاق فکرهای بیگانه که در داخل هم عده‌ای آنها را تکرار می‌کنند، انقلاب تمام‌شدنی نیست و تبدیل آن به «جمهوری اسلامی» به معنایی که آنها فکر می‌کنند امکان‌پذیر نخواهد بود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ترسیم آرمان‌های اساسی را اولین گام یک انقلاب برشمردند و خاطرنشان کردند: این اصول و آرمان‌ها برخلاف وسایل و روش‌ها تغییرناپذیرند.
رهبر انقلاب همچنین با تاکید بر ضرورت توجه کامل سپاه پاسداران به همه تهدیدها افزودند: تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است. ایشان افزودند: نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان برای نفوذ فرهنگی و تغییر تدریجی باورهای مردم را یادآور شدند و افزودند: در زمینه سیاسی نیز بیگانگان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی هستند که در صورت تحقق این توطئه، جهت‌گیری‌ها، تصمیمات و حرکت عمومی کشور، بر اساس خواست و اراده بیگانگان، تنظیم و اجرایی خواهد شد.
رهبر انقلاب در پایان سخنان‌شان با تاکید بر ضرورت بیداری عمومی در مقابل ترفندهای دشمنان افزودند: آنها منتظرند که ملت و نظام خواب‌شان ببرد که اهداف‌شان را محقق کنند اما ملت و مسوولان نمی‌گذارند امید شیطانی بیگانگان درباره به خواب رفتن ملت، در دل دشمن پا بگیرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها