شناسه خبر : 20090 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

مبانی علوم انسانی ما ضد‌اسلامی است
index:1|width:60|height:20|align:right نوشت: محمد‌تقی مصباح‌یزدی از استادان حوزه علمیه گفت: سیل ایجاد بی‌دینی جامعه را تهدید می‌کند و روز به روز وسایل آسان‌تری برای نیل به این هدف در اختیار مردم قرار می‌گیرد. ...وضع دولت هر چه بد باشد به اندازه زمان شاه که نمی‌شود... مبانی علوم انسانی ما بعد از سه دهه از انقلاب اسلامی ضد‌اسلام است و این نه‌تنها به پیشرفت دین کمکی نمی‌کند بلکه مردم را به سمت ضد‌دین شدن پیش می‌برد... نمی‌توانیم همه مسوولان را رجایی و باهنر کنیم، چراکه امروز گرفتاری‌های جدیدی چون مسائل هسته‌‌ای و داعش داریم و امروز دولت درگیری‌های بسیاری دارد و آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند وظیفه خود را در قبال آموزش و پرورش انجام دهد... اما باید توجه داشت که مهم‌ترین معضل در کشور ما، مادیات نیست.

سنت امام رضا (ع) در برابر مامون و مذاکرات
index:2|width:60|height:20|align:right نوشت: در حالی که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در گروه 1+5 مذاکره دارد، محمدعلی موحدی‌کرمانی با حمایت از آنان، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را رسولان انقلاب اسلامی دانست. امام‌جمعه موقت تهران خطاب به تیم مذاکره‌کننده ایرانی با گروه 1+5 گفت: «نیاز به تذکر نیست و شما می‌دانید که آمریکا دشمن است؛ پس باید این را باور کنید که از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست پس سنت امام رضا (ع) را در مقابل مامون باید سرلوحه خودمان در مذاکرات قرار دهیم.» او اضافه کرد: «امام رضا (ع) نگذاشت مامون فضا را از دروغ پر کند تا ایشان در مقام رفع برآید بلکه امام در مقام دفع برآمد و به مردم گفت احترام‌های مامون به من دروغ است و می‌خواهد مرا بکشد.»

ساده‌زیستی رهبری
index:3|width:60|height:20|align:right در سرمقاله خود نوشت: برای عاشقان و ارادتمندان رهبری، ساده‌زیستی رهبرشان امری مسلم و قطعی است و درباره آن کمترین تردیدی ندارند. حتی به جرات می‌توان گفت؛ آنها که در این جغرافیای اندیشه نیستند هم نسبت به ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب تردید و تشکیکی ندارند. اما در کنار آن، وسوسه خناسان همیشه وجود داشته و دشمن سعی می‌کرده اینگونه القا کند که این ساده‌زیستی تنها در ظواهر زندگی است، نه رویه‌ای ساری و جاری در تمام شئون زندگی رهبر انقلاب. اما اقدام معظم‌له و اصرار ایشان به جراحی در یک بیمارستان دولتی و به دست متخصصان داخلی مهر باطلی بر همه این توهم‌پراکنی‌ها بود. در این میان باور به توانمندی متخصصان داخلی نیز نکته‌ای گفتنی است. مهم‌ترین و بالاترین مهر تایید بر شعار «ما می‌توانیم» است.

جنتی نشان از پدر ندارد
index:4|width:60|height:20|align:right به نقل از جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز نوشت: ببینید! ما ۳۰۰ نفر آدم انتخاب کرده و به مجلس فرستادیم تا اجازه ندهند دولت خطایی ازش سر بزند. من نمی‌دانم انتخاب چهره‌هایی چون فرجی‌دانا یا فردی چون علی جنتی چه دلیلی دارد؟ غیر از نادیده ‌گرفتن ارزش‌هاست؟ واقعاً آقای روحانی نمی‌دانند که چهره‌هایی چون مجید انصاری و یونسی صلاحیت حضور در دولت را ندارند. رئیس‌جمهوری باید بیشتر از این حرف‌ها دوراندیشی کند و اجازه ندهد که عده‌ای که نیت‌شان خیر نیست، به‌عنوان تصمیم‌گیر در سمت و پست‌های مهم قرار بگیرند... باید بگویم جنتی پسری است که نشانی از پدر ندارد و وزیر ارشاد با آیت‌الله جنتی هزار فرسنگ فاصله دارد. به همین دلیل تاکید می‌شود که نباید هر کسی را با هر کارنامه‌ای به کابینه راه داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها