شناسه خبر : 19717 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اخباری مبنی بر انتقال مقادیری از مازاد آب‌سنگین ایران به عمان گفت: «با توجه به پیشرفت مذاکرات با چند شرکت و کشور خارجی برای خرید آب‌سنگین مقادیری از تولیدات مازاد ایران به عمان منتقل شده است. انتقال آب‌سنگین ایران به عمان جنبه تجاری دارد و با توجه به مذاکرات در حال انجام با طرف‌های خارجی این مقادیر به تناسب به عمان انتقال داده می‌شود.»
خبرآنلاین: احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با تمجید از فیلم «یتیم‌خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی که حضور انگلیسی‌ها در ایران را طی سال‌های 1295 تا 1297 به تصویر کشیده است، گفت: متاسفانه امروز می‌بینیم اتحادیه اروپا می‌خواهد در ایران دفتر سیاسی باز کند و برخی از این مساله ذوق‌زده شده‌اند و خبر آن را عنوان می‌کنند. از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که با همه قدرت مقابل این تاسیس ایستاده؛ دفتر اتحادیه اروپا جاسوسخانه دوم آمریکا و مکانیسم و کارخانه نفوذ است اما برخی نخبگان ما اندازه بچه حزب‌اللهی‌ها بصیرت ندارند.
شرق: حزب‌الله خواستار اشد مجازات برای «س-ط» و محاکمه حامیان او شد.
فارس: رئیس مجمع تشخیص مصلحت ابراز امیداوری کرد وزیر جدید ارشاد تا پایان دوره دولت، در جوی آرام و مناسب، منشأ خدمات مفیدی برای کشور باشد.
اعتماد: احمد شیرزاد نماینده مجلس پیشین: روحانی بیش از سال 13۹۲ به حمایت اصلاح‌طلبان نیاز دارد.
ایلنا: محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: شاید زمانی در سواحل یمن یا سوریه پایگاه داشته باشیم.
ایرنا: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران: در زمان محاکمه غلامحسین کرباسچی، شهردار پیشین تهران موضوع حساب‌های قوه قضائیه مطرح شد. / طرح مجدد این موضوع قابل تامل است. / ادعای حساب‌های بانکی از سوی یک شبکه مورد حمایت برخی گروهک‌ها صورت گرفت. / مسوولان ارشد نظام از موضوع حساب‌ها به خوبی آگاه بوده‌اند، مصاحبه برخی با شبکه مدعی حساب‌های بانکی قوه قضائیه و حمایت از نشردهندگان اخبار کذب قابل تعقیب قضایی است.
ایسنا: احمد منتظری فرزند مرحوم آیت‌الله حسینعلی منتظری به دلایل اقدام علیه امنیت ملی به تحمل 10 سال حبس تعزیری و به جهت انتشار فایل صوتی دارای طبقه‌بندی سری به تحمل 10 سال حبس تعزیری و به اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس تعزیری جمعاً به تحمل ۲۱ سال حبس تعزیری محکوم شده که به دلیل نداشتن سابقه کیفری و برادر شهید بودن به 6 سال تخفیف داده شده است. دادگاه همچنین نظر به اینکه مجموع اقدامات متهم خلاف شأن روحانیت تشخیص داده شد، متهم را به خلع لباس روحانیت محکوم می‌کند؛ و با توجه به انتساب به خانواده شهید، خلع لباس ایشان به مدت سه سال تعلیق می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها