شناسه خبر : 19248 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری: باید قوی باشیم، قدرت فقط به سلاح و پول نیست. / آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است.
آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: در آنجا نیاز نیست که انسان رئیس باشد و همین که در خبرگان باشم، خوب است. ولی اگر خدای نکرده زمانی لازم باشد که اقدامی شود، اگر حضور داشته باشم، خیلی با ریاست فرق ندارد. /امیدوارم آیت‌الله خامنه‌ای تا ما زنده‌ایم، به کارشان ادامه دهند.
انتخاب: واکنش مجمع تشخیص مصلحت نظام به ادعای «حمایت هاشمی از عارف در انتخابات رئیس مجلس»: آیت‌الله هاشمی، از هیچ‌کس حمایت نکرده است.
خانه ملت: رضا باقری‌بناب نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس، در نامه‌ای خطاب به احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، با انتقاد از رد صلاحیت مینو خالقی نسبت به خرید و فروش ۳۰ هزار رای در جریان برگزاری انتخابات مجلس دهم در شهرستان بناب اعتراض کرد.
انتخاب: جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز: چهار دوشیزه مجهول‌الهویه‌ای که به جای حدادعادل رای آورده‌اند، موجودات خطرناکی‌اند. / غیرانقلابی‌ها به مجلس راه پیدا کرده‌اند.
انتخاب: صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: برجام تصمیم عاقلانه نظام بود. / برخی نقدها علیه آن منصفانه نیست. / رئیس‌جمهور محترم تلاش زیادی برای توافق کردند.
ایرنا: کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران: مزه جهاد را نمی‌دانستند، دست‌شان را در مقابل آمریکا بالا بردند. / اگر دولت حماسی بود و با برجام و مذاکره خود را مشغول نمی‌کرد، موفقیت‌های منطقه‌ای بیشتری داشتیم.
ایسنا: علی لاریجانی، رئیس مجلس: دولت و مجلس باید باهم رفیق باشند. / استقلال مجلس و دولت، به معنای شاخ و شانه کشیدن آنها برای همدیگر نیست. / دولت فعلی در عمل به قانون موفق‌تر از دولت قبل بوده است.
ایرنا: محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور از لغو کنسرت‌ها ناراضی است. / در رابطه با مینو خالقی، صبر کنید. / به نظر آیت‌الله هاشمی در مورد دیدار فائزه، احترام بگذاریم. /نظر صریح دولت در مورد دونرخی شدن قیمت بنزین اعلام شده است و دولت دونرخی شدن بنزین را فسادآور می‌داند.
فارس: آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، مرجع تقلید: نباید دور خود را خط بکشیم. / باید با دنیا ارتباط داشته باشیم. / برخی از اسم مردن وحشت دارند؛ چرا که به زندگی دل بسته‌اند و فکر می‌کنند رفتن از دنیا برای دیگران است.
انتخاب: محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج: با جریانی مواجهیم که از عمرو عاص هم بدتر است. / به خاطر اینکه انتقاد را فریاد می‌زنیم، ما را تندرو خطاب می‌کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها