شناسه خبر : 18394 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرهای کوتاه

انباشت 70 میلیون دلار دارو در گمرک
ایسنا: رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: در حال حاضر بین 60 تا 70 میلیون دلار انواع دارو و محصولات دارویی در گمرک‌های داخلی انباشت شده و به آنها اجازه ترخیص داده نمی‌شود.

رونق خرید حواله خودرو ورزشکاران
ایسنا: با توجه به سود میلیاردی واردات خودرو با استفاده از مجوز اختصاص‌یافته به ورزشکاران، دلالان بازار خودرو برای خرید امتیاز واردات این خودروها فعال شده‌اند.

گاز مایع گران شد
مهر: سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کننده با تایید افزایش قیمت گاز مایع اعلام کرد: قیمت پایه خرید گاز مایع همچنان ثابت ماند اما به دلیل بالا رفتن هزینه توزیع، قیمت نهایی فروش هر سیلندر گاز مایع 16 درصد افزایش یافت.

مقابله با «اتاق ضدضد تحریم»
فارس: وزیر نفت با اشاره به تشکیل اتاق «ضد ضد تحریم» در برخی از سفارتخانه‌های اروپایی و آمریکایی در کشورهای خریدار نفت ایران گفت: اقدام متقابل ما تشکیل کارگروه ویژه در وزارت نفت و پیدا کردن مشتری‌های جدید بود تا فروش نفت ایران قطع نشود.

خودکفایی در تولید فولاد
فارس‌: وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش 24 میلیون‌تنی ظرفیت تولید فولاد در کشور خبر داد و گفت: ایران از واردات فولاد بی‌نیاز شده است.

20 میلیارد دلار ارز در خانه‌ها
خانه ملت: به گفته جعفر قادری عضو کمیسیون بودجه مجلس 20 تا 30 میلیارد دلار ارز در گاوصندوق‌های مردم احتکار شده است.

معطلی کشتی‌های حامل نهاده دامی
واحد مرکزی خبر: رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی از توقف طولانی حدود شش کشتی حامل ذرت و کنجاله سویا در آب‌های کشور خبر داد.

اجباری شدن کپسول آتش‌نشانی در خودروها
مهر: با موافقت دولت و در راستای ایمن‌سازی و جلوگیری از بروز خطرات آتش‌سوزی، نصب کپسول آتش‌نشانی برای خودروهای تولیدی جدید اجباری شد.

80 هزار نفر در صف وام ازدواج
تسنیم: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد‌تومانی این صندوق برای وام ازدواج جوانان گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها