شناسه خبر : 18366 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: پیام تسلیت مقام معظم رهبری: آیت‌الله مهدوی‌کنی همه وزن وزین خود را در کفه حق و حقیقت نهاد.

مهر: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: هر جا که نظام به وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی نیاز داشت، دریغ نورزید.

ایلنا: سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین: مهدوی‌کنی از چهره‌های انقلاب بودند، قبل از انقلاب رنج کشیدند و زندان رفتند، بعد از انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشتند.

فارس: سیدهادی حسینی، نماینده قائمشهر و سوادکوه: شیوه‌های سنتی قانونگذاری و شیوه اداره کشور در زمانی که رشد علم و فناوری سرعت برق‌آسا دارد پاسخگو نیست و در دو سال گذشته هیچ طرح و لایحه‌ای بدون قید فوریت به مجلس نیامده است.

ایلنا: نسرین ستوده از ابلاغ حکم محرومیت سه‌ساله خود از شغل وکالت خبر داد.

مهر: محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، اسلام آمریکایی را نوکری استکبار خواند و گفت: هر کس با نظام اسلامی مخالف است و خود را مسلمان می‌داند، اسلامش اسلام آمریکایی است.

آریا: رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور بخشی از مصوبه دولت در مورد کمک به نهاد ریاست‌جمهوری از محل اعتبارات هزینه‌ای را مغایر قانون دانست.

ایرنا: وزیر اطلاعات اسرائیل: تمرکز بر تهدید داعش نباید باعث غفلت از هسته‌ای شدن ایران شود.

مهر:‌ مقام معظم رهبری: اتکا به درآمدهای نفتی یعنی سپردن سرنوشت اقتصاد کشور به دست سیاستگذاران جهانی

ایسنا: سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران: نیروی زمینی سپاه اسناد کافی درباره نفوذ اشرار از کشورهای شرقی به داخل کشور را در اختیار داشته و آنها را در اختیار مسوولان وزارت خارجه و وزارت کشور قرار داده است.

ایرنا: سخنگوی دولت: دستگاه‌های اطلاعاتی باید مانع اقداماتی همچون اسیدپاشی شوند.

خبرآنلاین:‌ خانواده مهدی کروبی با علی مطهری دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار فاطمه کروبی ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمی و روحی آقای کروبی، از تلاش‌های علی مطهری در دفاع از حقوق مردم سپاسگزاری کرد.

ایلنا: رئیس‌جمهور: کشور در شرایط ثبات است./ بخش خصوصی و دولت با هم حرکت کنند./ ملت ایران با پیوندش با مکتب حسینی و عاشورا، در برابر همه قدرت‌ها پیروز است.

ایرنا: معاون رئیس‌جمهور: صدا و سیما شبکه تخصصی حقوق راه‌اندازی کند./ قوه قضائیه پیگیر جریان اسیدپاشی است.

خبرآنلاین:‌ کنایه مهرداد بذرپاش نماینده مجلس به رئیس‌جمهور: این ملت به سرهنگ‌های خود احترام می‌گذارد./ توافق به هر قیمتی، شعار قجری است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها