شناسه خبر : 1826 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

صالحی در میان ۱۰ چهره برتر نیچر ۲۰۱۵
index:1|width:50|height:20|align:right نوشت: نشریه نیچر «علی‌اکبر صالحی» را به عنوان یکی از ۱۰ چهره تاثیرگذار در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. این نشریه نام صالحی را به عنوان دیپلمات هسته‌ای در فهرست یادشده قرار داده است. نیچر نوشته است: وی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است که به انعقاد قراردادی در زمینه صلح‌آمیز ماندن برنامه هسته‌ای کمک کرد. ایران در ۱۴ جولای ۲۰۱۵ توافقی هسته‌ای را با شش قدرت جهان امضا کرد که اگر با موفقیت به اجرا درآید، می‌تواند سال‌ها تنش بر سر ادعاهای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای را برطرف کند و به این کشور امکان دهد که به نقش‌آفرین کلیدی در عرصه جهانی دانش بدل شود... صالحی چهره بین‌المللی برنامه هسته‌ای ایران است.

هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های هشت‌ساله نبودند
index:2|width:40|height:20|align:right نوشت: کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران با ابراز اینکه یکی از واجبات الهی حضور در مساجد و حفظ اجتماعات حزب‌اللهی است، گفت: نگذارید اینهایی که دست حزب‌اللهی‌ها را بسته‌اند و می‌خواهند مجلس را قبضه کنند، دوباره فتنه کنند. هیچ کدام از فتنه‌گرها، این چنداسمی‌ها که در زمان انتخابات ظاهر می‌شوند، در جبهه‌های هشت‌ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود. امروز هم وظیفه حفظ حرم آل‌الله برای شماست. کدام‌یک از اینها شهید نداده‌اند؟ نکند در خانه بنشینید و دوباره شهر و کشور را ناامن کنند. شخصیت‌زده نشوید. بعضی‌ها هستند که از امام بودند و با امام نبودند. از بیت امام بودند و با امام نبودند و فتنه کردند. در خانه ننشینید و به اینها امان ندهید که این نوع سیاست هم عبادت است.

عمروعاص‌های ۱۳۰۰‌ساله
index:3|width:40|height:20|align:right نوشت: مرتضی آقاتهرانی نماینده منتقد دولت در مجلس در همایش «سفیران بصیرت» در همدان موضوع مقابله برخی از افراد با شخص و جایگاه ولایت را پیش کشیده و تاکید کرد: عده‌ای به دنبال شورایی شدن ولایت فقیه و تخریب این جایگاه بوده و هستند که جدیداً شفاف‌تر حرف‌های خود را می‌زنند. وی با بیان اینکه باید مراقب این‌چنین افراد و اطرافیان آنها باشیم چراکه اینها عمروعاص‌های 1300ساله هستند، تصریح کرد: این افراد و افراد همسو با این طیف‌ها برای رسیدن به اهداف خود در حال حمله به شورای نگهبان نیز هستند که باید مواظب این موضوع نیز باشیم تا به هدف خود نرسند. آقاتهرانی در هفته پیش هم در انتخابات مجلس و هم در خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

بی‌بی‌سی دو هزار نفر نیرو، صدا و سیما 48 هزار نفر
index:4|width:50|height:20|align:right نوشت: به گفته سید‌رمضان شجاعی‌کیاسری سازمان غول‌آسای صدا و سیما، خود را پاسخگو نمی‌داند، به همین خاطر اوضاعش روز به روز بدتر می‌شود. او گفت: ...صداوسیما الان در بدنه خودش خیلی سنگین است. بی‌بی‌سی با دو هزار نفر اداره می‌شود و صدا و سیما 48 هزار نیرو دارد. به قول یکی از دوستان ما خیلی از این شبکه‌های صدا و سیما تعداد کارکنان‌شان از مخاطبان‌شان بیشتر است!‌...ما بارها نسبت به نقض بی‌طرفی در صدا و سیما تذکرات لازم را می‌دادیم و روال بر این است که شورای نظارت تذکرات لازم را بدهد... اینکه ممکن است خبر بیست و سی به خاطر درگیری‌هایی که با دولت داشته جمع شود، در شورای نظارت بر صدا و سیما هم مطرح شد، ولی شایعه است...الان صدا و سیما بیشتر میلی است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها