شناسه خبر : 16905 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

خبرگان باید وجودشان از اطاعت از ولی امر پر باشند
index:1|width:70|height:20|align:right نوشت: محمدعلی موحدی‌کرمانی، امام جمعه موقت تهران گفت: «چهره هنرمندانی که سابقه حضور در فتنه 88 دارند، نباید نمایان شود، مردم از اینها متنفرند... به هر فیلم یا کتابی اجازه پخش ندهید. مسوولان روی کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود دقت کنند که آیا این کنسرت دنباله فساد اخلاقی دارد یا نه... حفظ انقلاب بیشترش بر عهده مسوولان است. افرادی که به خبرگان راه پیدا می‌کنند باید وجودشان از اطاعت از ولی امر پر باشد. هیچ‌یک از مسوولان نمی‌توانند بگویند که من در امر به معروف یا کار فرهنگی وظیفه ندارم... وضعیت هسته‌ای امروز ما با 10 سال قبل از زمین تا آسمان فرق کرده است. 10 سال پیش تعلیق را تجربه کردیم ولی دیدیم که نتیجه‌ای نداشت، هیات مذاکره‌کننده از این تجربه درس بگیرند.»

به پاکدستی معروفم
index:2|width:70|height:20|align:right گفت‌وگویی با محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس داشته است و درباره ادعای پرداخت پول به وسیله محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد و جابر ابدالی از او می‌پرسد. باهنر در این‌باره پاسخ می‌دهد: «...اگر خدای ناکرده من پول ناپاک بگیرم و به صد نفر هم در داخل مملکت پول بدهم، هیچ‌کس تردید ندارد. چون باهنر به پاکدستی معروف است. بنابراین اگر من به کسی پول بدهم که در انتخابات هزینه کند احتمالاً لازم نیست تحقیق کند. ...چون من کسی هستم که حزب دارم و مهم‌تر از همه تلاش کرده‌ام که منشاء پول، ناپاک نباشد... آیا تمام اصلاح‌طلبانی که از اول انقلاب کاندیدا شده‌اند، پول نگرفته‌اند و با دو ریال نماینده شده‌اند؟ من در بین آن ١٧٠نفر ادعایی قطعاً نیستم. چون بنده از کسی پول نمی‌گرفتم بلکه به خیلی‌ها پول داده‌ام.»

انتقاد کیهان به سایت جماران
index:3|width:70|height:20|align:right نوشت: سایت وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام برای چندمین بار به تکرار مواضع تحریف‌شده امام از زبان فتنه‌گران پرداخت. رضا خاتمی در بخشی از این مصاحبه با تحریف رویکرد امام‌ خمینی در برخورد با نهضت آزادی دراین‌باره چنین می‌گوید: «همان زمانی که امام در نقد نهضت آزادی سخنانی می‌گوید، خودش را متعهد می‌داند که انتخابات آزاد برگزار کند. هنگامی که دولت موقت سرنگون شد، تمام افراد نهضت آزادی در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند و به مجلس می‌آیند. این نکته جالبی است با اینکه امام با تفکر سیاسی نهضت آزادی یا مهندس بازرگان همخوانی نداشت.» او در بخش دیگری از این گفت‌وگو چنین می‌گوید: «اولین فردی که از فتنه حرف زد، مسعود رجوی بود که درباره فتنه بزرگ خاتمی، بعد از سال٧٦ صحبت کرد...»

رحیمی از خودی‌های متخلف است
index:4|width:70|height:20|align:right نوشت: هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: «از نظر دسته‌بندی‌های سیاسی، محمدرضا رحیمی جزو خودی‌ها بوده اما یک خودی متخلف محسوب می‌شود... انتظار این است که در پرونده «م.ﻫ» هم اقتدار و هم عدالت اجرا شود... یک عده طالب اقتدار هستند و کاری به عدالت ندارند و معتقدند این آقا باید محکومیت سنگینی داشته باشد و مدعی هستند که اگر محمدرضا رحیمی به 15 سال حبس محکوم شده بود، این فرد باید حکمش 150 سال حبس باشد که این حرف نه منطق حقوقی و نه منطق عقلانی و نه منطق سیاسی دارد... عده‌ای می‌گویند که اصل محاکمه آقای «م. ﻫ» سیاسی است که این حرف هم سخن غلطی است. در هر صورت قاضی هر حکمی دهد، یک گروهی ناراضی می‌شوند.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها