شناسه خبر : 16531 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزارت اطلاعات: تیم 12‌نفره اشرار مسلح که با حمایت و خط‌دهی عربستان سعودی و کشورهای فرامنطقه‌ای قصد اقدامات ایذایی و خرابکارانه در داخل کشور را داشتند، متلاشی شد.
انتخاب: احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد: با مثلث شوم «برجام، FATF و قراردادهای نفتی» همه‌چیز را از دست دادیم. / اگر برجام برای رفع تحریم‌ها نبود، پس سر مردم را کلاه گذاشتید؟ / با مساله کنسرت‌ها قشر لائیک بی‌بند و بار را منسجم کردند.
ایلنا: مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس: احمدی‌نژاد باید محاکمه شود تا پشت پرده فسادهای اقتصادی مشخص شود. / دولت قبل که پول و نفت به بابک زنجانی داد، چرا جوابگو نیست؟ / دارند تمام مشکلات گذشته را به اسم دولت روحانی ثبت می‌کنند.
انتخاب: روایت موسسه گیت استون از راه‌اندازی ستاد انتخاباتی رئیس دولت دهم؛ احمدی‌نژاد هیچ‌گاه میدان سیاست را ترک نکرد؛ او از سال 1392 به موضوع بازگشت به قدرت می‌اندیشید.
فارس: ادعای محمد بن نایف، ولیعهد عربستان: ایرانی‌ها به دنبال تبدیل حج به مراسمی خلاف تعالیم اسلامی هستند. / می‌خواستند امسال امنیت زائران را به خطر بیندازند. / بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه: حرف‌های سعودی‌ها، تکراری و نارواست. / به جای این سخنان، پاسخگوی ملت‌های داغدار باشید.
انتخاب: محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس نهم: به مصباح‌‌یزدی نیازمندیم. / به احمدی‌نژاد و دوستانش هم نیازمندیم اما به کاندیداتوری‌اش نه! / اگر بیاید، اول بدبختی ماست. / احمدی‌نژاد از طریق فضای مجازی دارد پیام می‌فرستد. / از روحانی حمایت مشروط می‌کنیم. / ملاقاتی با محصوران نداشتم.
ایرنا: حمید بقایی طی نامه‌ای که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از شکایت خود از محمد اشرفی‌اصفهانی گذشت کرد.
اعتماد: عباس عبدی روزنامه‌نگار در پاسخ به برخی اصلاح‌طلبان: شما باید عقل می‌داشتید و شعار رفع حصر را باور نمی‌کردید!
ایلنا: محمدرضا خاتمی، نایب‌رئیس مجلس ششم: هفته گذشته پیامی از یک منبع ناشناس روی پیغام‌گیر تلفن همراه بنده بود که به شعبه ۲۶ دادگاه مراجعه کنم، با توجه به اینکه چنین روندی قانونی نبود و شماره‌ای روی تلفن همراه نبود تا روند احضار را پیگیری کنم به دادگاه نرفتم، اما وکیل بنده به دادگاه مراجعه کرد. وقتی وکیل مراجعه کرده بود، متوجه شده بود ظاهراً برای یک پرونده در دادسرای انقلاب قرار مجرمیت صادر شده که به این شعبه ارجاع شده و احتمالاً یک روند محاکمه در جریان باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها