شناسه خبر : 16246 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

در حال باج دادن به غرب هستیم
در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: امتیازاتی که اخیراً با توقف بخش قابل توجهی از فعالیت هسته‌ای کشورمان به حریف داده‌ایم و در گزارش آمانو به آن تصریح شده است، فقط با واژه باج دادن قابل توضیح است و این نگرانی جدی را دامن می‌زند که تیم محترم مذاکره‌کننده کشورمان بی‌آنکه بخواهند یا متوجه باشند در این اقدام خسارت‌آفرین و غیرقابل توجیه از وسوسه‌های شیطانی اصحاب فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 که در پوشش مشاوره به آنان ارائه شده است، تاثیر پذیرفته باشند. جماعت فتنه‌گر یک بار در فتنه 88 با دست زدن به وطن‌فروشی و خیانت آشکار در پی تسلیم میهن اسلامی به بیگانگان بودند که از ملت بزرگوار ایران تودهنی سختی خوردند، از این روی هرگز دور از انتظار نیست که با نفوذ در نقاط پیرامونی دولت محترم اندیشه خیانت دیگری را در سر داشته باشند.

آیا معقول است از نگهبانی به ثروت افسانه‌ای رسید
به مناسبت صد روزگی دولت حسن روحانی با غلامحسین کرباسچی گفت‌وگویی انجام داده‌است. کرباسچی تاکید می‌کند: «... در این هشت سال از رانت‌هایی که ایجاد شد و سوء‌استفاده‌هایی که صورت گرفت کانون‌هایی به ثروت هنگفتی رسیدند. الان شما افرادی را می‌بینید که قبلاً شغل ساده‌ای داشته‌اند اما الان ثروت افسانه‌ای دارند که نباید این افراد را به صورت یک فرد دید. اشتباه است که فکر کنیم این افراد بی‌پشتوانه هستند چون حتماً به کانون‌هایی وصلند و از آنها ارتزاق کرده و می‌کنند. صرف‌نظر از ادعاهای آنها درباره گذشته که قابل اثبات هم نیست آیا معقول است که یکی از آن وضعیت رانندگی یا نگهبانی در این مدت به این همه ثروت برسد؟ این، نوک کوه یخی است که مابقی آن زیر آب است.»

ماجرای ممنوع‌الخروجی ظریف
نوشت: علی‌اکبر محتشمی‌پور وزیر کشور در دولت موسوی در پاسخ به این سوال که چرا مانع از خروج محمدجواد ظریف از کشور در سال‌های مسوولیت خود ‌شدید، گفت: «‌آقای دکتر ولایتی و هیات ایرانی در آمریکا آقای ظریف را می‌بینند می‌پسندند که یک جوان خوش‌بیان و مسلط بر زبان انگلیسی بوده و دبیرکل سازمان ملل هم از ایشان تعریف می‌کند... وقتی دکتر ولایتی به آمریکا می‌رود دکتر ظریف را جذب نمایندگی ایران می‌کند و وقتی وی به ایران می‌آید، چون در سن سربازی بوده و خدمت نرفته بود، پلیس فرودگاه مانع خروج وی می‌شود. از فرودگاه با من که آن موقع وزیر کشور بودم، تماس گرفتند و گفتند فلانی می‌خواهد از کشور خارج شود و اگر شما اجازه بدهید از کشور خارج شود. من گفتم نمی‌توانم برخلاف قانون عمل کنم.»

دیدار فرزندان موسوی وکروبی با‌هاشمی
نوشت: فرزندان موسوی و کروبی با‌ هاشمی‌رفسنجانی ملاقات کردند. در حالی که این ملاقات پنهانی از سوی دفتر‌ هاشمی رسانه‌ای نشده اما محمد‌حسین کروبی پسر مهدی کروبی آن را خبری کرد. به نقل از خبر پسر کروبی،‌ هاشمی در ملاقات مذکور مدعی شده که حصر موسوی و کروبی برای نظام اسلامی ننگ است. این در حالی است که نقطه سیاه همراهی با فتنه‌گران هم‌پیمان با گروه‌های ضد‌انقلاب از کارنامه‌ هاشمی پاک نخواهد شد. آقای‌ هاشمی در حالی برای موسوی و کروبی ابراز تاسف کرده که حتی یک بار هم در طول فتنه سال 88 و جسارت علنی به امام حسین علیه‌السلام، امام و رهبری و اصل اسلام و انقلاب نسبت به این خیانت و ظلم بزرگ ابراز تاسف نکرد هیچ، که هیزم‌کش فتنه‌گری فتنه‌گران بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها