شناسه خبر : 16216 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه

چرا دولت به مخالفانش پول و بوق نمی‌دهد؟
index:1|width:60|height:20|align:right در یادداشتی به قلم محمد مهاجری نوشت: «...روش‌های تخریب دولت روحانی، تاکنون عین همان شیوه‌هایی است که پس از دوم خرداد به کار گرفته شد. همان موقع هم عده‌ای شروع کردند به تکفیر و تخریب و پرونده‌سازی و نوارسازی و نظایر آن... نتیجه چهار سال فعالیت درخشان سیاسی و رسانه‌ای آنکه سیدمحمد خاتمی در سال 1380 با دو میلیون رای بیشتر از دوره قبل، راهی ساختمان ریاست‌جمهوری شد. حالا که حسن روحانی رئیس‌جمهور است، همان شیوه‌ها دارد تکرار می‌شود... خوب است برای تخریب روحانی و افتادن او از چشم مردم، کار تازه‌ای بکنند یا لااقل کاری نکنند... اگر من جای دولتی‌های یازدهم بودم به تندروها پول و امکانات و بوق و رسانه می‌دادم تا به دولت فحش بدهند و...»

احکام انضباطی در حاشیه سخنرانی جلیلی
نوشت: در حاشیه به هم خوردن سخنرانی «سعید جلیلی» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) برای 9 دانشجو حکم انضباطی صادر شد. شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه در همین راستا نامه‌ای به وزیر علوم نوشت و از او خواست به این موضوع رسیدگی کند. این نامه با محکوم کردن عواملی که سخنرانی جلیلی را متوقف کردند، به تحرکات علیه سخنرانان دیگر اشاره کرده و نوشته است: «جناب آقای دکتر فرجی‌دانا! شورای صنفی پلی‌تکنیک اخطار می‌دهد یکه‌تازی گروهی انحصارطلب در فضای دانشگاه که منجر به لغو سخنرانی آقای دکتر زیباکلام در دانشگاه امیرکبیر و لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی و همچنین برهم زدن فضای دانشگاه در روز 16 آذر امیرکبیر شد، موجب ایجاد موج فزاینده نارضایتی در دانشجویان خواهد شد.»

انتقاد از استانداردهای دوگانه
نزدیک به احمد توکلی نوشت: طی چند روز گذشته دو تجمع خیابانی برگزار شده است. اولی به بهانه حجاب و دومی به حساب مذاکرات هسته‌ای. برگزارکنندگان هر دو تجمع نیز شعارشان این است؛ «ما دلواپسیم». واکنش مردمی به رفتارهای اهل قدرت به روش تجمعات آرام، سنت حسنه‌ای است که نظام باید قدر بداند...مردم بحق می‌پرسند چرا وقتی تعدادی کارگر تجمع می‌کنند با آنها برخورد می‌شود اما با جمع دیگری با هر عنوانی برخورد نمی‌شود؟ قانون مگر رنگ می‌شناسد؟ چه با دستبند سبز و چه با لباس سفید. اگر مملکت را بی‌حجابی بردارد و کل تشکیلات هسته‌ای کشور به غارت رود بهتر از این است که جامعه برداشت ظلم و جور از حاکمان کند. «برداشت ظلم و جور»؛ و نه حتی خود جور و ظلم.

وزیر اطلاعات روحانی و نجات جان وزیر احمدی‌نژاد
نوشت: مجری برنامه شناسنامه گفت: آن زمان که با آقای پرویز فتاح صحبت می‌کردم تقریباً وزیران کابینه آقای روحانی مشخص شده بودند از برخی‌ها پرسیدم حرف‌های جالبی زد، جالب‌ترینش درباره آقای علوی وزیر اطلاعات بود. او گفت: «...می‌دونی من جانم را مدیون این آقای علوی هستم... سالی که حج خونین برگزار شد من هم مشرف شده بودم... پیش از راهپیمایی خیلی شدید مریض شدم. روحانی کاروان آمد ملاقاتم و گفت امروز روز برائت از مشرکین است نمی‌خواهی بیایی؟...خلاصه زیر بغل ما را گرفت و برد مراسم که آن اتفاق خونین افتاد، من که حسی در بدن نداشتم زیر خروارها آدم زخمی و جنازه مانده بودم که دیدم یک نفر با قد بلند آمد و دست من را گرفت و از زیر آن آوار جنازه بیرون آورد دیدم خود آقای علوی است، اگر مانده بودم واقعاً مرده بودم.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها