شناسه خبر : 15499 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: محسن سلیمانی، مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران: هم‌اکنون کنوانسیون رامسر دریاچه ارومیه را به عنوان تالاب در معرض خطر معرفی کرده است و چنانچه شرایط این تالاب بدتر شود، شاهد ورود دریاچه ارومیه به لیست مونترو خواهیم بود.

ایسنا: سعید شریف‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران: روزانه به طور متوسط ۲۰۰ حریق در سطح پایتخت رخ می‌دهد.

ایلنا: شریف ترکمن‌نژاد، دبیر کارگروه سلامت شهر تهران: از کل جمعیت شهر تهران فقط حدود ۲۵ درصد افراد به مراکز دولتی مراجعه می‌کنند.

ایلنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: نمی‌توانیم به هدف حذف کامل کالای قاچاق برسیم اما تلاش ما این است که با استفاده از کد رهگیری و نرم‌افزار مربوط به آن به مردم در تشخیص کالای اصلی کمک کنیم.

مهر: مدیرعامل سازمان انتقال خون از جوانان متولد سال ۱۳۷۳ به بعد برای اهدای خون و مشارکت در سلامت خون دعوت کرد.

ایرنا: علیرضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی: با وجود تغییر تعرفه‌ها، هیچ پزشکی تا زمان حاضر براساس تعرفه‌های نوین، دریافتی نداشته است.

ایسنا: سید‌محمد مجابی، معاون سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام روز دوشنبه نمایندگان مجلس در تصویب اعتبار ۶۰۰ میلیارد‌ریالی برای مقابله با پدیده ریزگرد و گرد و غبار، خشکسالی، حفاظت از تالاب‌ها، دریاچه‌ها، احیا و پایش آنها قدردانی کرد.

ایسنا: محمدعلی فرخ‌مهر، رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران از اعمال تخفیف‌های ۴۰‌درصدی در هتل‌های این استان برای تعطیلات نوروزی خبر داد.

ایرنا: ناصر سودانی، نماینده اهواز با اشاره به اقدامات اخیر جهت مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت: در مقابله با ریزگردها؛ به جای مالچ‌پاشی باید نهال کاشت.

تسنیم: ناصر ایروانی‌منش، مدیرکل بهداشت و بیمه‌های کمیته امداد: ۸۰ هزار کودک دچار سوءتغذیه در کشور شناسایی شدند. ۲۰ هزار بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند و تعداد بیماران سرطانی تحت پوشش نیز چهار برابر از حد معمول کشوری بالاتر است که در برخی استان‌ها به ۱۶ برابر نیز می‌رسد.

جمهوری اسلامی: علیرضا ابراهیمی مدیرکل کمیته امداد استان همدان از اختلاس یک‌میلیارد و۲۰۰میلیون‌تومانی یکی از کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: متهم ضمن همکاری با سه نفر از کارمندان این مجموعه، اقدام به پرونده‌سازی و برداشت مبلغ مذکور از محل صندوق اشتغال کرده که پس از اعتراف یکی از متهمان به این جرم، سایر مجرمان نیز دستگیر شدند.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور خودرو دوستدار محیط زیست دونیرو را رونمایی کرد.

مهر: معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در پاریس: راه حل کلیدی چالش‌های جهانی زیست‌محیطی اعتدال است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها