شناسه خبر : 15218 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها - ۱

تعدادی از رسانه‌ها و تشکل‌های طیف‌های خاص جریان اصولگرا، با برگزاری همایشی تحت عنوان «نکوداشت مرد تقوا و تدبیر»، از غلامعلی حداد‌عادل، تجلیل کردند.

غلام ‌علی هستیم
نوشت: تعدادی از رسانه‌ها و تشکل‌های طیف‌های خاص جریان اصولگرا، با برگزاری همایشی تحت عنوان «نکوداشت مرد تقوا و تدبیر»، از غلامعلی حداد‌عادل، تجلیل کردند. حداد در این مراسم پشت تریبون رفت و گفت: «بدون تعارف باورم این است که کار مهمی نکردم، مخصوصاً در قضایای انتخابات ریاست‌جمهوری و مناظره‌ها بنده کار مهمی نکردم. حرفی که زدم حرف شماهاست. از زبان شما صحبت کردم، مواضع درست شما مردم را در فرصتی که داشتم، به زبان آوردم... در این مجلس نگاشته‌اند مرد تقوا و تدبیر که من در سه بخش تردید می‌کنم.
لا فتی‌الا علی، مرد هم اگر بود او بود و ما همه غلام‌ علی هستیم.» مادر حداد هم در این مراسم گفت:
«... هر وقت که شیر به او می‌دادم وضو می‌گرفتم و از خدا می‌خواستم که اولاد صالحی را به من بدهد...»

اوضاع خراب‌تر از تصور قبلی ماست
گفت‌وگویی با علی‌اکبر ترکان از مشاوران رئیس‌جمهور منتخب داشته است. او در این مصاحبه تاکید می‌کند: «وضعیت اقتصادی کشور خراب‌تر از تصور قبلی ماست. منتها من ترجیح می‌دهم اگر آقای دکتر روحانی صلاح دیدند خودشان در این باره اظهارنظر کنند... در اولین قدم باید بگویم که بودجه سال جاری کشور بودجه‌ای غیرواقعی است. نه درآمدهایش واقعی است و نه مطابق شرایط روز بسته شده است. بودجه 210 هزار میلیارد تومانی داده شده است که به نظر من 80 هزار میلیارد تومان از درآمدهایش محقق نمی‌شود... حالا همه کسانی که در انتخاب آقای احمدی‌نژاد شریک بودند وارد بازی کی بود کی بود من نبودم! شده‌اند و این برای ما تعجب‌آور است. ما که دیدیم همه آنها در سیاست‌های دولت آقای احمدی‌نژاد شریک بودند. خب حالا مردانه بایستید و بگویید اشتباه کردیم.»


امیدواری عبدالله نوری به گشایش در امور
نوشت: عبدالله نوری وزیر کشور در دوره اصلاحات به وضعیت آتی کشور امیدوار است. او تاکید کرد: «اصلاح‌طلبان برای رسیدن به اهداف خود باید با امیدواری و خوش‌بینی گام بردارند. باید تلاش، هدف و آرمان‌شان همچنان ماندن در کنار مردم و گوش فرادادن به دردها و مشکلات‌شان باشد... امیدوارم با تشکیل جلسات جدید شورای عالی امنیت ملی با حضور اعضای جدید و همچنین تشکیل جلسات سران سه قوه با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در بسیاری از مسائل داخلی و خارجی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گشایش ایجاد شود. اتفاقات دوره انتخابات اخیر، از هاشمی یک چهره جدید و تاثیرگذار ساخته است و آقایان هاشمی‌ و روحانی می‌توانند با درایت مسائل را به‌گونه‌‌ای معقول که هیچ‌کس بازنده آن نباشد حل کنند.»


مجمع مشورتی بزرگان نظام
نوشت: «... شاید برخی از مشاوران رئیس‌جمهور منتخب به وی توصیه کنند که برای کاهش فشار گروه‌های خاص هم که شده برای دوره‌ای موقت از بزرگان اصلاحات فاصله بگیرد. با این حال بعید به نظر می‌رسد حسن روحانی، حاضر باشد اطمینان شهروندان ایرانی را با لبخند برخی چهره‌های غیرمردمی معاوضه کند...بدون شک امروز فرصت مناسبی است که حسن روحانی بنیان مجمع مشورتی بزرگان نظام شامل روسای دولت‌ها و مجالس جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته را پی افکند... . اگر به اظهارات روحانی پس از انتخابات توجه کنیم، کمتر نشانی از اقتدار روزهای تبلیغات را مشاهده می‌کنیم. منطقی است رئیس‌جمهور روحانی در همین روزهای نخست خطوط قرمز خود را با صراحت اعلام کند تا همگی حدود و ثغور خود را بشناسند.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها