شناسه خبر : 14566 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: همزمان با ایام دهه فجرِ انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
ایسنا: رئیس فراکسیون امید در واکنش به عذرخواهی نکردن شهردار تهران از مردم در زمان ارائه گزارش حادثه پلاسکو گفت: انگار برخی بزرگ‌تر از این هستند که عذرخواهی کنند!
تابناک: قرار است آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، امام جمعه موقت تهران و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، فعلاً ریاست جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشته باشد.
ایلنا: محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه به استان فارس سفر کرد. هیچ نهادی برای این سفر از وی دعوت نکرده است.
ایسنا: وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، در توضیح دلیل عدم حضورش در کمیسیون عمران گفت: کمیسیون باید از استیضاح‌کنندگان و وزیر مربوط برای رسیدگی به استیضاح دعوت به عمل آورد که به هر دلیل این اقدام صورت نگرفته بود.
تسنیم: مجلس دخالت هر دستگاهی به استثنای وزارت کشور و هیات مرکزی نظارت را در انتخابات شوراهای اسلامی ممنوع کرد.
ایرنا: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت خواستار پرداخت دیه و مستمری به خانواده‌های کولبران سردشتی شد که در ریزش بهمن جان خود را از دست دادند.
ایلنا: رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به تصویب بخشی از مواد اصلاح قانون انتخابات شورای شهر از احتمال آغاز مهلت نام‌نویسی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا از تاریخ ۱۲ اسفند خبر داد.
خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این افتخار نیست که مرتب مدیرانی را از قطار انقلاب پیاده کنند. هنر در این است که قلمرو انقلابیون را افزایش دهند.
ایلنا: رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: ۳۹۷ نفر که ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حقوق غیرمتعارف به آنها پرداخته شده بود تمام مبلغ را به خزانه بازگرداندند.
ایسنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در جلسه این کمیسیون خبر داد.
ایلنا: وزیر اقتصاد گفت: در هفته گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری واریز شده و تا دو ماه آینده کل مبالغ پرداختی بدهی دولت به شهرداری پرداخت می‌شود.
ایلنا: وزیر دفاع اعلام کرد آزمایش موشک بالستیک مغایرتی با برجام ندارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها