شناسه خبر : 14006 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: ‌حسن روحانی رئیس‌جمهوری: مگر مجلس اول که بدون نظارت شورای نگهبان تشکیل شد، بهترین مجلس نبود؟ / شورای نگهبان «چشم» است و نمی‌تواند کار «دست» را بکند.

انتخاب: علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس: احمدی‌نژاد یک ساعت هم نباید رئیس‌جمهور می‌ماند. رئیس‌جمهوری که می‌گوید قانون را اجرا نمی‌کنم، باید استیضاح شود. اما ما زورمان تنها به سوال از رئیس‌جمهور رسید. / یکی از نمایندگان می‌گفت می‌خواهیم روحانی را عصبانی کنیم.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهوری در نشست مجمع جهانی اهل‌بیت: هلال شیعه نداریم، بدر اسلام داریم.

فارس: علی لاریجانی رئیس مجلس: هشدار رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ آمریکایی‌ها به موقع و سنجیده بود.

ایلنا: محمدحسین ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح در زمان حاضر اعلام وصول نمی‌شود، گفت: به دنبال اقناع همکاران هستیم تا نیازی به طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی نباشد.

ایرنا: حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه‌: قدرت نظامی آمریکا در مقابل ایران اعتبار خود را از دست داده است. / جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انتخاب مسیر دیپلماسی توسط آمریکا نشان‌دهنده شکست استراتژی تحریم است و اکنون ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ بین‌المللی است.

مهر: محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور: توافق هسته‌ای فرصت تازه‌ای برای تقویت و گسترش روابط همه‌جانبه بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای جهان به ویژه عمان خواهد بود.

انتخاب: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی: طبق پیش‌بینی‌ها تحریم‌ها آذرماه برداشته می‌شود. / تاسیسات هسته‌ای کجا تعطیل شده؟ آن را اعلام کنید؛ بیایید بازدید کنید.

نامه‌نیوز: مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری: نپرداختن به مساله فساد به نوعی مشکل و پرداختن به فساد برای حل آن نیز مشکلات و دعواهایی را ایجاد می‌کند؛ لذا برخورد با این موضوع ظرافت‌های خاصی را می‌طلبد. / اگر «بگم بگم» هم در جامعه ما نباشد فرهنگ «بگو بگو» هست.

انتخاب: ‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی: بعضی از آدم‌های نادان می‌خواهند در کشور دعوا باشد. / برخی در دوره تحریم، دل‌شان خوش بود که مقاومت می‌کنیم، اما اینکه کشور خود را فقیرتر کنیم، مقاومت نیست. / مقاومت واقعی هشت سال دفاع مقدس بود.

ایلنا: دونالد ترامپ، یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا: ایران به زودی به طرز باورنکردنی قدرتمند و ثروتمند خواهد شد. / تهران می‌خواهد کنترل بخش‌هایی از دنیا را در دست بگیرد که باور نخواهید کرد. / با این توافق، سعودی‌ها به سمت تولید سلاح هسته‌ای می‌روند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها