شناسه خبر : 13730 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تاکید رئیس‌جمهور بر افزایش تولید مواد معدنی

index:1|width:90|height:63|align:right رئیس‌جمهور دوشنبه گذشته با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت محورهای استراتژی دولت در بخش معدن را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، حسن روحانی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از تمامی معادن کشور و ایجاد صنایع جانبی آنها تاکید کرد و گفت: «با وجود معادن و زمینه‌های صنعتی فراوانی که در کشور وجود دارد، قابل قبول نیست که در این شرایط قرار داشته باشیم.» رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حرکت خوبی در زمینه اکتشاف و استخراج معادن در کشور انجام می‌شود، بر برنامه‌ریزی و ارائه تسهیلات مناسب در جهت افزایش بهره‌برداری از معادن تاکید کرد.
رئیس‌جمهوری با اشاره به نبود بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور خاطرنشان کرد: «اگر بهره‌وری را افزایش دهیم رشد و توسعه کشور ارتقا خواهد یافت و از مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌خواهم تا در راستای ارتقای بهره‌وری در این بخش استراتژی و نقاط کلیدی در بخش صنعت را مشخص کنند. اگر می‌خواهیم تولید حرکت کرده و به رشد قابل قبولی دست یابیم، باید ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور را به درستی فعال و بهره‌ورانه از آنها استفاده کنیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها