شناسه خبر : 13724 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استعفانامه خود ضمن تاکید بر «رابطه دوستی صمیمانه» خود با رئیس‌جمهوری و انتقاد از «زیر پاگذاشتن همه تعهدات اخلاقی» از سوی برخی جریانات سیاسی نوشت: در چنین شرایطی، «مایلم دولت خدمتگزار بتواند در فضایی آرام و خالی از تنش، برنامه‌های فرهنگی خود را دنبال کند».
تسنیم: محمدتقی مصباح‌یزدی، استاد حوزه علمیه: خدا می‌داند و شاهد است که حقیر، آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز نبود که ایشان، همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند.
خانه‌ملت: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در مجلس با تاکید بر لزوم خاتمه دادن به پرونده حوادث انتخابات سال ۸۸: مسائل و مشکلات سال ۸۸ باید در یک فضای کارشناسی ریشه‌یابی شود و سهم هر فرد، گروه و جریان از حوادث سال ۸۸ مشخص شود.
تابناک: علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی: مصوبه نمایندگان در مورد استفساریه قانون انتخابات مجلس، احتمالاً زمینه ورود مینو خالقی را به مجلس فراهم می‌کند.
انتخاب: سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی: قبل از برجام در آستانه جنگ قرار نداشتیم. /عده‌ای پمپاژ‌کننده تصور غلط رسانه‌های غربی از ایران هستند. / برجام روزنه‌های زیادی داشت. / دائماً مردم را از تفکر انقلابی می‌ترسانند.
آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: کسانی که اقدامات دولت قبل را معجزه می‌دانستند، امروز کارشکنی می‌کنند که شاید این کارشان را هم اعجاز می‌دانند. / مزاحمت‌ها برای دولت یازدهم در مقایسه با دولت‌های پس از انقلاب بی‌سابقه است.
انتخاب: صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران: از نیامدن احمدی‌نژاد ناراحتم. / روحانی با دست بسته هم احمدی‌نژاد را شکست می‌دهد. / رای احمدی‌نژاد قابلیت هدایت به شخص دیگری ندارد. / فاصله روحانی و رهبر اصلاح‌طلبان تعمدی است.
ایسنا: محمدحسین مقیمی قائم‌مقام وزیر کشور: آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند.
ایرنا: رحیم صفوی، فرمانده پیشین سپاه: اشغال افغانستان و عراق به نفع ایران تمام شد. / دو دشمن شرق و غرب ما از بین رفتند. / احتمال تقسیم عراق، سوریه و یمن وجود دارد.
انتخاب: عباس عراقچی، دیپلمات ایرانی: طرح شرایط جدید برای اجرای برجام قابل پذیرش نیست. / از صحبت‌های غلط جان کری متعجبم. / باید غربی‌ها را به اجرای تعهداتشان در برجام وادار کرد. / آمریکا باید دسترسی ایران را به بازارهای مالی تسهیل کند.
انتخاب: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: گفتیم مراقب باشید آمریکا نگوید تحریم‌ها را برمی‌داریم و تحریم‌ها همچنان باقی باشد. / برادران مذاکره‌کننده گفتند بعید است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها