شناسه خبر : 1359 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از مخالفت این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد و گفت: با این حال، تصمیم‌گیری نهایی دراین‌باره موکول به نظر صحن علنی مجلس خواهد بود.
ایسنا: دادستان تهران گفت: تخریب محیط زیست یک جرم عادی نیست، بلکه برخی مصادیق آن در حد افساد فی‌الارض قابل تعقیب است که حصول این مطلوب، نیازمند قانونگذاری است.
ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر هیات مذاکره‌کننده ایرانی به عربستان گفت: تاکنون این هیات سه دور مذاکره داشته است و اگر عربستان شروط ما را نپذیرد، حجاج را اعزام نمی‌کنیم.
میزان: رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده انتخاباتی از رسانه‌های ضد انقلاب جرم است.
تسنیم: حمید رسایی نماینده دور نهم مجلس گفت برای انتخابات میان‌دوره‌ای اصفهان از حوزه انتخابیه اصفهان کاندیدا می‌شوم. صلاحیتم برای انتخابات آتی مشکلی ندارد.
تسنیم: مجلس به دولت اجازه داد، پاداش پایان خدمت کارمندان بازخرید‌شده را از محل فروش اموال غیرمنقول مازاد پرداخت کند.
ایسنا: وکیل‌مدافع یکی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان از ارسال این پرونده به دادگاه تجدیدنظر خبر داد.
مهر: احمد خاتمی با رای اعضا سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان شد.
ایرنا: رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اقدام دولتش برای وضع تحریم‌های جدید علیه کشورمان به بهانه برنامه موشکی ایران، گفت که باز هم به تهران هشدار خواهد داد.
ایلنا: معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت با توجه به روی کارآمدن دولتی جدید درآمریکا تهران در حال گفت‌وگو با مسکو درباره چشم‌انداز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک است.
مهر: وزیر دادگستری با تاکید بر مشکلاتی که به واسطه فیلترینگ سایت‌ها برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی ایجاد می‌شود، گفت: فیلترینگ به نوعی مرگ این سایت‌ها محسوب می‌شود و ما طالب جدی فعالیت کسب‌وکارهای نوپا هستیم.
ایسنا: نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه امیدواریم روحانی را منتخب مردم در انتخابات ۹۶ ببینیم، گفت: آقای روحانی باید به این سوال پاسخ دهد که جریان اصلاحات را تا در پاستور می‌خواهد یا تا داخل پاستور.
فارس: دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری آسان نیست، گفت: امیدواریم با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات طی هفته‌های آتی بتوانیم به نتایج بهتری دست بیابیم.
مهر: نمایندگان مجلس برای رفع ایراد شورای نگهبان مرخصی دو‌هفته‌ای مردانی را که تازه صاحب فرزند می‌شوند به سه روز کاهش دادند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها