شناسه خبر : 13554 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نگاه نماینده

حسن کامران
قانون درباره مسکن مهر ایثارگران باید اجرا شود. در برنامه پنجم دولت با این موضوع مخالفت کرد اما در برنامه پنجم حکمی به عنوان مسکن مهر داشتیم که هیچ فایده‌ای برای ایثارگران نداشت.
در 31 استان کشور 200 هزار رزمنده زمین به نرخ منطقه‌ای نگرفتند که این موضوع در بودجه 92 وجود داشت ولی در بودجه 93 به آن اشاره نشده است اما به جای اینکه به این موضوع توجه کنند در بودجه 93 این مورد دو هزار نفر عنوان شد که این نشان می‌دهد عزم راسخی برای مرتفع کردن مسکن ایثارگران وجود ندارد.
همه ایثارگران که در منطقه چهارباغ زندگی نمی‌کنند یکی در منطقه سیستان، دیگری در ایلام و بیشتر در مناطق محروم هستند که امام خمینی (ره) فرمودند ایثارگران را در پیچ و خم اداری قرار ندهید اما سوال ما این است که چرا تاکنون قانون اجرا نشده است.
ما در مجلس وظیفه نظارتی داریم و سوال ما سیاسی نیست این ماجرا در گذشته بوده و تاکنون ادامه داشته است اما حتی برای 270 جانبازی که در این مورد مشکل داشتند مسکنی در نظر گرفته نشده است، شما باید به ایثارگران پاسخ دهید چرا که یک ایثارگر نباید برای گرفتن وام و زمین التماس کند. با وجود توضیحات وزیر امیدی به تغییر ندارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها