شناسه خبر : 13304 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: حسن روحانی در بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب: خوشحالم در کنار اندیشمندان، ناشران در واقعه‌ مهم سالانه‌ای که 29 سال از برگزاری آن می‌گذرد و آن نمایشگاه کتاب است؛ حضور و شرکت دارم./نقاد را نباید به زندان انداخت./ تا ‌آخر روی وعده خود می‌ایستیم./ اینکه امروز کشورهای مختلف با سفر به ایران قراردادهای بلندمدت امضا می‌کنند و کارهایی را آغاز می‌کنند که بازپرداخت برخی از آنها شاید 10 سال طول بکشد؛ به معنای اعتماد به ایران است.
فارس: روابط عمومی کل سپاه از شهادت سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عج) در حین اجرای ماموریت آموزشی و تمرینی خبر داد.
انتخاب: علی‌اکبر ناطق‌نوری، رئیس مجلس پیشین: هر چه ضربه می‌خوریم از دینداران دین ناشناس است. / متحجران و سنتی‌های افراطی در مقابل شهید مطهری قرار داشتند.
خانه ملت: نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به لایحه تنظیم برخی احکام برنامه‌های توسعه، دولت را مجاز کردند تا به همسران، فرزندان و والدین شهدای دارای تابعیت خارجی (غیرایرانی) که در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در راستای ماموریت‌های محوله از سوی مراجع ذی‌صلاح به شهادت رسیده‌اند حداکثر یک سال پس از تقاضای تابعیت، ‌تابعیت ایرانی اعطا کند.
انتخاب: محمدتقی مصباح‌یزدی، استاد حوزه علمیه: بعضی افراد در مناصب بالای کشور تفکرشان کاملاً با امام‌(ره) متفاوت است.‌/ با همه تبار خود با هواپیمای اختصاصی به کیش و سوئیس می‌روند. / اینها به دنبال کشوری هستند که زیر سایه آمریکا به جایی برسد.
ایرنا: علی لاریجانی، رئیس مجلس: افشا‌گری را چپی‌ها و مارکسیست‌ها از اوایل انقلاب در کشور راه انداختند. / اگر از دوستی اطلاعاتی داریم نباید آن را در جامعه مطرح کنیم. / پرده‌دری جامعه را از هم می‌پاشد.
انتخاب: حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز: شاید غیر از لاریجانی و عارف، کسان دیگری وارد کارزار ریاست مجلس شوند. / احمدی‌نژاد در انتخابات در پایین‌ترین رتبه نظرسنجی‌ها قرار داشت و اصلاً کسی به او اعتنا نمی‌کرد.
ایلنا: حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح: طرح امنیت اخلافی ناجا قانونی است. / مخالفت با آن، مقاومت در برابر قانون است./ هنجارشکنان نگران و مروجان بی‌بند و باری منفعل شده‌اند./این ملت چند صد هزار شهید و جانباز در راه قرآن داده است؛ بهتر است عینک سیاسی و جناحی را بر زمین بگذاریم و مقداری به اجرای فریضه‌ فراموش‌شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیندیشیم.
ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهوری با انتقاد از افراد بدبین و بدگمان به مذاکرات هسته‌ای گفت: عده‌ای می‌گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم؛ چرا زندگی خوب ما را برهم زدید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها