شناسه خبر : 13225 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم: احساسات اهل سنت را تحریک نکنید. / هدف اصلی دشمن در شرایط کنونی اخلال در اقتصاد کشور است. / استفاده شخصی از امکانات عمومی در حکومت امامت ممنوع است. / به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مومن و آماده مجاهدت فراوانند.
ایرنا: حسن روحانی در دیدار با فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا: ایران و کوبا نماد مقاومت در برابر شدیدترین تحریم‌ها هستند. / فیدل کاسترو خطاب به روحانی: حضورتان روحیه مثبتی در آمریکای لاتین ایجاد کرده است.
ایرنا: رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: ایران بر اساس اعلام مکرر آژانس به تعهداتش پایبند است. / اجرای تعهدات از سوی سایر طرف‌های برجام رضایت‌بخش نیست.
آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مدیران دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی: پس از برجام مسیر سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی هموار شد. / بدترین عذاب‌ها در انتظار کسانی است که مانع حج ایرانیان شدند.
ایران: مجتبی ذوالنور در تشریح جزییات بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از آب‌سنگین اراک: کارخانه تولید آب‌سنگین اراک همچون دوره قبل از برجام به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشده است.
باشگاه‌خبرنگاران: سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع عیسی سحرخیز: موکلم در دادگاه عمومی و انقلاب تهران به اتهام توهین به مسوولان به 21 ماه زندان محکوم شد.
ایلنا: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران: باید معلوم شود که بابک زنجانی چه کسی بوده و چه کسانی پشتیبانش بوده و او را پر و بال داده‌اند؟ / پرونده اتهامی بابک زنجانی، کوه یخ فساد است که تنها بخش کوچکی از آن مورد رسیدگی قرار گرفته است.
انتخاب: نشنال اینترست نوشت: شکست حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی پیروزی برخی کشورهای عربی و اسرائیل.
انتخاب: آخرین نطق باراک اوباما رئیس‌جمهوری ایالات متحده در سازمان ملل: برجام دستاورد من بود. / اسرائیل تا آخر دنیا نمی‌تواند اشغالگر بماند وقتی ایران قبول می‌کند که محدودیت‌هایی را برای برنامه هسته‌ای خود اعمال کند؛ این امنیت را بیشتر می‌کند و ظرفیت ایران را برای همکاری با کشورهای دیگر نیز افزایش می‌دهد، اما از طرف دیگر؛ وقتی کره شمالی یک سلاح هسته‌ای را آزمایش کند همه ما را به خطر انداخته است.
فارس: علی باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: زمان‌بندی رزمایش‌ها و آزمایش‌های نظامی غیرقابل تغییر است. / هر تلاش و اظهارنظری برای تضعیف توان دفاعی بازی در زمین دشمن است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها