شناسه خبر : 12592 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

کاندیدای ضربه‌گیر روحانی
نوشت: بنا به گفته منابع آگاه حسن روحانی از سران اصلاحات خواسته تا افرادی را به همراه او روانه کارزار انتخابات کنند تا آنها به یاری‌اش بشتابند و در برابر هجوم حملات اصولگرایانه از او و سیاست‌های او دفاع کنند و این یار کمکی نقش مهره‌های قلعه در بازی شطرنج یا « ضربه‌گیر حسن روحانی» را بازی کند و علاوه بر ممانعت از کیش و مات شدن رئیس دولت یازدهم، پس از پایان مناظرات، صحنه انتخابات را ترک کند. فردی چون علی مطهری یا مسعود پزشکیان! در مقابل محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، مرضیه وحید دستجردی، مصطفی میرسلیم و مهرداد بذرپاش هم از گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات آتی هستند.
دلارهای منافقین برای کابینه ترامپ
نوشت: الین چائو، وزیر حمل‌ونقل آمریکا دو سال قبل برای یک سخنرانی پنج‌دقیقه‌ای از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) ٥٠‌ هزار دلار پول گرفته است. خانم چائو سال بعد نیز (۲۰۱۶) ۱۷هزار و ٥٠٠ دلار برای سخنرانی در همایشی که با این سازمان تروریستی مرتبط است، دریافت کرد. رودی جولیانی، مشاور ترامپ نیز مبلغ نامشخصی از این سازمان پول گرفته است. او در لابی‌گری برای خروج نام سازمان از فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا نیز نقش موثری ایفا کرده بود و برای این کار ٢٠‌ هزار دلار پول گرفته‌. بر اساس افشاگری نیویورک‌تایمز، جولیانی در یک سال، ١٢٤ بار در نشست‌های این گروه حاضر شده و بابت آن 4 /11‌ میلیون دلار گرفت.
نامزدهای اصولگرا زیر آبی نروند
نوشت: محمدرضا باهنر گفت: دوستان ما باید متوجه باشند انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو، تنها دو کاندیدای شاخص خواهد داشت و کسانی که می‌خواهند زیرآبی بروند، با یک افت سنگین مواجه خواهند شد. اینکه کسی تصور کند با پنج تا شش ‌میلیون رای می‌تواند مزاحمت ایجاد کند و سبد رای فلان جریان را بشکند، چنین چیزی نیست و چنین کاندیدایی در نهایت می‌تواند ۵۰۰‌ هزار تا ۶۰۰‌ هزار رای کاندیدای یک جریان را خراب کند. من این را گوشزد می‌کنم؛ البته نه‌تنها به آقای جلیلی بلکه به همه اشخاص اصولگرا این هشدار را می‌دهم که اگر فردی با این جریان و سازوکار همراه نشود، به قول معروف بیلش بسیار کم گِل برخواهد داشت!
نتایج رصد تلگرامی وزیر اطلاعات
نوشت: وزیر اطلاعات با اعلام رصد کانال‌های تلگرامی گفت: هم‌اکنون در تلگرام ۱۸۰ هزار کانال فعال است که ۹۰ درصد آنان بر اساس رصد انجام‌شده، اجتماعی و مربوط به ارتباطات فامیلی خانوادگی و دوستان است. از ۱۰ درصد باقی‌مانده هفت درصد سیاسی و سه درصد دیگر کانال‌های منحرفی است که 5 /2 درصد آن فاسد و غیر‌اخلاقی و نیم‌درصد ضد دین هستند. وی گفت: اعضای برخی از این کانال‌ها به ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر هم نمی‌رسد. کانال‌های ضد دینی بازدید‌کننده کمی دارد اما فقط یک دعای فرج در یک کانال تا ۱۴ میلیون نفر بازدید‌کننده دارد و این می‌گوید جوانان ما دنبال فساد نیستند.





دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها