شناسه خبر : 11906 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با انتخابات

قانون: صادق زیباکلام استاد دانشگاه: کاندیداتوری مطبوعاتی‌ها اتفاق مبارکی است.

خبرآنلاین: حسینعلی امیری قائم‌مقام وزارت کشور: قانون وظیفه هیات‌های نظارت و اجرایی را معلوم کرده است و ما معتقدیم رد صلاحیت‌ها باید بر اساس قوانین باشد.

برنا: حسن روحانی هنگام ثبت‌نام برای کاندیداتوری مجلس خبرگان: امیدواریم انتخابات سبب وحدت بیشتر شود. / برای ما خیلی مهم است که به دنیا هم با زبان و هم با عمل اعلام می‌کنیم تصمیم‌گیر اصلی برای اداره کشور آرای مردم است. /شورای نگهبان بی‌تردید بر اساس قانون عمل خواهد کرد. /در هر دو انتخابات خانم‌ها برای ثبت‌نام حضور پیدا کنند.

اعتماد: در نشست خبری شورای همگرایی احزاب اصلاح‌طلب مطرح شد: آمادگی زنان اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس دهم

ایسنا: سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام: زمان انتخابات برای عده‌ای بهترین فرصت است تا مردم را فریب دهند. /مردم مراقب باشند کسانی را انتخاب کنند که برای خود و خانواده‌شان کیسه ندوخته باشند.

مهر: محمد مومن عضو شورای نگهبان: والله به خدا ما کسی که آدم حسابی هست را رد صلاحیت نمی‌کنیم. / اگر مردم می‌خواهند به آدم بد رای دهند خب عقل ندارند. / من نمی‌خواهم بگویم آقای جنتی معصوم است، اما زیر بار زور نمی‌رود.

ایلنا: اعضای میز انتخابات اصلاح‌طلبان مشخص شدند.

ایسکانیوز: مجلس همراه داشتن کارت یا شماره ملی برای رای دادن را الزامی دانست.

فارس: محمد غروی از برگزاری جلسات انتخاباتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

ایرنا: بر پایه تازه‌ترین نظرسنجی‌های این خبرگزاری میزان مشارکت ایرانی‌ها در انتخابات 59 درصد است.

نامه‌نیوز: بهروز نعمتی نماینده مجلس: جبهه پایداری‌ها نه‌تنها با آقای لاریجانی نمی‌توانند به توافق برسند، بلکه با بسیاری از گروه‌های اصولگرا نیز نمی‌توانند به یک حرف مشترک برسند. / بعضی عملکردها باعث می‌شود که خیلی‌ها نتوانند کنار هم بنشینند.

آنا: محمدنبی حبیبی: انتخابات مجلس دهم را قیامت می‌دانم.

ایرنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور: 10 حوزه انتخابیه در کشور به لحاظ امنیتی در وضعیت قرمز هستند.

آرمان: امیر محبیان مدیرمسوول خبرگزاری آریا: انتخاب حدادعادل به عنوان سخنگو / رای ائتلاف برای لاریجانی پیامد منفی دارد. /احمدی‌نژادی‌ها برای کسب قدرت برنامه دارند.

ندای‌ایرانیان: فیاض زاهد استاد دانشگاه: عده‌ای نگران تکرار «اثرگذاری خاتمی در سال ۹۲» هستند.

فارس: اطلاعیه شماره یک شورای ائتلاف اصولگرایان: دعوت از همه نیروهای اصولگرا برای همکاری / لزوم مرزبندی دقیق با فتنه و جریان انحراف

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها