شناسه خبر : 11514 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تابناک: با وجود آنکه نمایش فیلم «فروشنده» اثر اصغر فرهادی قطعی شده، هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم به عنوان گزینه احتمالی سینمای ایران برای اسکار 2017، در موعد مقرر یک هفته نمایش عمومی را خواهد داشت یا در صف شورای صنفی نمایش، این فرصت از دست خواهد رفت؟
شهروند: ایرج خسرونیا رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: پزشکان، محکومان ۵۵ درصد «شکایت‌ها» آمار شکایت از پزشکان در پزشکی قانونی حدود پنج هزار مورد است.
شهروند: اداره کل دامپزشکی استان تهران: محل نگهداری از مرغ‌هایی که کف سرویس بهداشتی ریخته شده بودند، پلمب شد و دو نفر هم دستگیر شدند.
انتخاب: گزارش «شورای آتلانتیک» از مشکلات زیست‌محیطی؛ طوفان شن برخی مناطق ایران را به جهنم تبدیل کرده است.
ایرنا: محمدحسن طالبیان؛ واکنش معاون میراث فرهنگی به تخریب بافت تاریخی میبد: تخریب‌کنندگان باید به‌شدت مجازات شوند.
تسنیم: غلامعلی حداد‌عادل، رئیس فرهنگستان زبان فارسی: ۲۱۰ نفر از ۴۱ کشور در دوره دانش‌افزایی امسال حضور دارند.
مهر: علی مویدی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور: متاسفانه گرایش و ذائقه مصرف افراد در حال تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی است که آسیب‌های ناشی از آن زیان‌بارتر است.
ایرنا: احمد قویدل، مدیرعامل کانون هموفیلی ایران: معافیت سربازی، بزرگ‌ترین مانع اشتغال بیماران هموفیلی است و اثر منفی در حوزه اشتغال و به تبع آن ازدواج و تشکیل زندگی بیماران دارد که برخی از بیماران هموفیلی بدون اعلام بیماری ترجیح می‌دهند با وجود مخاطراتی که خدمت سربازی برای سلامتی آنان دارد به خدمت سربازی بروند و کارت پایان خدمت بگیرند.
اعتماد: محمدجواد آذری‌جهرمی معاون وزیر ارتباطات گفت: تا پایان آذرماه پروژه فیلترینگ به صورت کامل اجرایی می‌شود.
فرهیختگان: ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی: سه پیام‌رسان ایرانی در راهند.
ایسنا: عیسی فرهادی، فرماندار تهران با بیان اینکه اجرای عملیات جمع‌آوری متکدیان تهران از نیمه مرداد با همکاری و حمایت مردم آغاز می‌شود، عنوان کرد: «مردم بدانند که گدایان تهران بر اساس بررسی‌ها بین 3 تا 30 میلیون تومان درآمد دارند و شبکه‌های مختلف از آنها بیگاری کشیده و سود به جیب می‌زنند.»
مهر: ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارسال پیامک تعیین تکلیف سربازی به تمامی مشمولان غایب خبر داد و گفت که این پیامک به منزله اتمام‌حجت با تمامی مشمولان غایب است و آنان باید تا پایان مردادماه وضعیت خود را مشخص کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها