شناسه خبر : 11011 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: در پی انتشار ادعای همکاری و هماهنگی قوه‌ قضائیه و دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای خبرنگاران، عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، ضمن تکذیب این ادعا تاکید کرد: دادستانی تهران پیش از هرگونه اقدامی، مراتب را رسماً اطلاع‌رسانی خواهد کرد. در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها تلاش کرده بودند تا این پیامک‌ها را به دادستانی تهران نسبت دهند.
جماران: سیدحسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل: اسرائیل بیشترین لطمه را به انسانیت وارد کرده. /می‌خواهند ما مسلمانان پاره‌پاره باشیم.
ایرنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: دعواهای باندی، اعتماد کشورهای دیگر را به ایران کم می‌کند. /کار دولت در برجام درست بود.
خانه ملت: جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، از پیغام آمریکایی‌ها به نیروهای حزب‌الله برای مبادله چندین تبعه آمریکایی و فرانسوی با دیپلمات‌های ربوده‌شده خبر داد.
جماران: علی مطهری درباره بیانات اخیر مقام‌معظم رهبری: ایشان قبلاً هم شبیه این مطلب را که مخالفت با نظر رهبری جرم نیست، گفته بودند ولی رده‌های پایین‌تر امنیتی، اطلاعاتی و نظامی تمکین نمی‌کنند و به اصطلاح کاسه‌های داغ‌تر از آش هستند.
انتخاب: علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای دولت نهم و دهم: روحانی ظرفیت رای‌آوری ندارد.
اعتماد: مجید انصاری با خداحافظی از معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور منتقل شد و به جای الهام امین‌زاده مسوولیت معاونت حقوقی رئیس‌جمهور را برعهده گرفت. / حسینعلی امیری، قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی این وزارتخانه نیز به معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور منتقل شد.
ایرنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در واکنش به حضور شاهزاده سعودی در اجتماع گروهک منافقین: ترکی الفیصل تولید‌کننده القاعده و طالبان بوده. / آنقدر بی‌کفایتند که مانند صدام آینده خود را به تروریست‌ها گره می‌زنند.
انتخاب: حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه خبر داد؛ ورود به پرونده‌های مفاسد کلان اقتصادی.
خبرآنلاین: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی: شستا سرمایه‌ای ۴۰ هزار میلیارد‌تومانی دارد. اختلافات دولت و تامین اجتماعی زودتر حل شود.
خبرآنلاین: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره حقوق‌های نامتعارف: اگر پیگیری حقوق‌های نامتعارف سیاسی و جناحی شود از مسیر اصلی منحرف خواهد شد. / با هر تخلفی در هر دولتی باید برخورد کرد. /سیاسی کردن فیش‌های حقوقی باعث لوث شدن آن می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها