شناسه خبر : 1057 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: سید‌حسن خمینی در آخرین پست اینستاگرامی خود، تصویری را از دوران حبس مرحوم حاج‌سید‌احمد خمینی در زندان قزل قلعه منتشر کرد و نوشت: همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم، یاران ایام غربت، یاران حقیقی‌اند.

ایسنا: نیویورک‌تایمز خبر داد؛ بر اساس طرحی که نیتروزئوس نام داشت، دولت آمریکا قصد داشته است در صورت شکست تلاش‌های دیپلماتیک برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران، طرحی گسترده را برای حمله سایبری به تاسیسات هسته‌ای ایران انجام دهد.

انتخاب: علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس: چون احمدی‌نژاد از خودشان بود، سکوت می‌کردند، برای همین راهم را از مدعیان اصولگرایی جدا کردم. / احمدی‌نژاد حتی یک ساعت نباید سر کار خود باقی می‌ماند. / اگر مردم نیایند، مجلسی مثل مجلس فعلی تشکیل می‌شود.

شرق: سیدمحمد غرضی ضمن بیان نظرات خود درباره انتخابات هفتم اسفندماه، این اعتقاد را بیان کرد که محسن هاشمی 20 سال دیگر در این کشور رئیس‌جمهور می‌شود.

خبرآنلاین: آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی، مرجع تقلید: ایران با مشرکان، روس‌ها و کمونیست‌ها سلسله قراردادهایی دارد؛ باید به آنها وفا کند. / سیدالشهدا فرمودند اگر دین ندارید، آزادمرد باشید.

خبرآنلاین: «جیمز آپاتورای» نماینده ویژه دبیر کل ناتو در امور قفقاز جنوبی و آسیای مرکزی اعلام کرد: «بعید نیست که در آینده در شرایط مشخصی با ایران همکاری کنیم. امضای برجام درباره برنامه هسته‌ای ایران گامی صحیح برای این همکاری است. /هم‌اکنون ناتو قصد ندارد همکاری با ایران را آغاز کند زیرا این کشور برای آغاز همکاری تمایلی نشان نمی‌دهد.

عصر‌ایران: انتقال اس‌300 به ایران در مراسمی در بندر آستراخان روسیه و با حضور حسین دهقان وزیر دفاع ایران شروع می‌شود.
تسنیم: محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج: حاضرم با هر مقام مسوول تراز اولی که می‌خواهد از خرید ایرباس دولت دفاع کند، در هر زمان و هر مکانی که مشخص کنند، مناظره زنده کنم.

انتخاب: کیهان دوباره قربانی یک خبر جعلی شد. / کیهان در گزارشی در صفحه نخست خود نقل قولی از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا منتشر کرد که او گفته است؛ «رئیس‌جمهور شوم، مجوز قتل ۲۰۰ هزار فلسطینی را صادر می‌کنم». اما اصل خبر متعلق به سایت themideastbeast است که اخبار خاورمیانه را به صورت طنز منتشر می‌کند و جالب‌تر اینکه انتهای متن نوشته شده؛ «**satire** for those deemed 'slow» به معنای؛ «قابل توجه کُندذهن‌ها: این متن، طنز بود.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها