شناسه خبر : 33668 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

حمایت اسپات از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی کشور

شرکت اسپات به عنوان یکی از بزرگترین تأمین و تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی با حضور در همایش "تقدیر و تجلیل از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی، برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری ایران" به عنوان حامی این همایش، میزبان بزرگان صنعت خرده فروشی بود.

حمایت اسپات از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی کشور

شرکت سامان پویش تأمین (اسپات) با هدف تأمین و تجهیز فروشگاهی پا به عرصه صنعت بزرگ خرده فروشی نهاده و با پوشش کامل نیازهای فروشگاهی و انبار اقدام به تجهیز شعب فروشگاه های خرده فروشی همچون شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، صنعت میوه کوروش، کامبای، هایپرفمیلی و ... نموده است.

مجموعه افق کوروش را می توان به عنوان یکی از برندهای موفق عرصه فروشگاه های زنجیره ای معرفی کرد که طی مدت کوتاهی از تاسیس خود توانست با راه اندازی تعداد قابل توجهی شعب در مناطق مختلف کشور به رفع نیازهای مشتریان خود در حوزه خرده فروشی بپردازد.

تأمین و تجهیز این فروشگاه ها در مدت کوتاه نیاز به مجموعه ای هماهنگ دارد که علاوه بر توانایی تجهیز تعداد بالای فروشگاه، قادر به پوشش طیف وسیع نیازهای فروشگاهی اعم از انواع تجهیزات، خدمات و مشاوره نیز باشد.

اسپات

شرکت اسپات با طرح ریزی برنامه های گسترده در حوزه تحقیق و توسعه و نیازسنجی بازار توانسته است در سال 98 با معرفی بیش از 10 محصول جدید، طیف تجهیزات و محصولات خود را متنوع تر نموده و در راستای تکمیل برآوردن نیاز های مشتریان گام بردارد.

امروزه اسپات مفتخر است با بهره مندی از امکانات خاصی، همچون تیم های تخصصی مشاوره به منظور راه اندازی کسب و کار، تیم های تخصصی نصب و تجهیز فروشگاهی و خدمات پس از فروش سراسری تلاش های خود را در جهت افزایش رضایت مشتریان جهت دهی کند.

گلرنگ1

این همایش به منظور تقدیر و تجلیل از بزرگان صنعت خرده فروشی در هتل المپیک تهران برگزار شد و علاقه مندان ضمن حضور در این همایش با خدمات و محصولات آشنا و از تسهیلات ویژه این سازمان بهره مند شدند.