شناسه خبر : 32035 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

از کجا کولر گازی بخریم؟

تابستان یعنی تکاپو برای خرید سیستم های تهویه و بدون شک اغلب هم به سراغ کولر گازی های مختلف می رویم. گزینه های زیادی برای خرید پیش روی ما است. اما ساده ترین و دم دست ترین ها خرید از مغازه های شهر خودمان و خرید اینترنتی و خرید از شهر های مرزی است.

از کجا کولر گازی بخریم؟

اما بهترین راه خرید کولر گازی چیست؟ کولر آبی یا کولر گازی؟ کدام برند و کدام مدل برای ما مناسب است؟

بهترین گزینه برای خرید کولر گازی 

همان طور که گفتیم راه های مختلفی برای خرید کولر گازی وجود دارد. می توانید به بازار بروید و یک کولر گازی تهیه کنید اما چقدر به کیفیت آن اعتماد دارید؟ یا می توانید به صورت آنلاین آن را خریداری کنید یا حتی می توانید به شهر های مرزی سفر کنید و هم تفریحی داشته و هم کولر گازی خود را خریداری کنید. اما نظرتان در مورد گزینه ای که تمام این حالت ها را دربر میگیرد چیست؟ خرید اینترنتی از شهر مرزی.

خرید از شهر های مرزی

اگرچه مسافرت، تفریح و خرید می تواند همه ما را خوشحال کند. اما این روز ها هزینه های سرسام آور کمی این کار را مشکل کرده است. ترجیح بیشتر ما خرید های به صرفه اینترنتی است که کولر مورد نظرمان را برایمان درب منزل آورده و همان جا پولش را هم حساب می کنیم. 

در بین تمام شهر های مرزی ایران، شهر تجاری بانه است که همچون نگینی در غرب کشور می درخشد و اتفاقا سال ها است با داشتن فروشگاه های اینترنتی بانه مانند سرما گرما می توانید به راحتی محصولات سرمایشی چون کولر آبی های نوین، جدیدترین کولر گازی های خارجی را با قیمتی به صرفه و تنها با چند کلیک درب منزل تحویل بگیرید. پس بدون شک این نوع خرید علاوه بر این که راحت است، از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.لذت خرید کولر گازی بانه در سرما گرما 

کولر گازی بانه2

چرا کولر گازی های بانه ارزان است؟

اولین سوالی که برای بیشتر ما پیش می آید این است که چرا کولر گازی های بانه ارزان هستند؟ بسیار ساده است حذف واسطه ها. سرما گرما یکی از وارد کنندگانی است که بدون هیچ واسطه ای انواع کولر گازی های دیواری، ایستاده، کولر گازی پرتابل، کولر گازی داکت اسپلیت، کولر گازی اسپلیت کاستی و انواع کولر های آبی را با برند های معتبر را وارد کرده است. برند هایی که در این مجموعه بسیار درخشیده اند، کولر گازی اجنرال، کولر گازی بوش، هیتاچی، سامسونگ، ال جی، اجنرال، آبسال و... هستند.قیمت کولر گازی در سرما گرما

سرما گرما نه تنها قیمت های راضی کننده ای را در اختیار شما قرار می دهد بلکه برای مشتری مداری بیشتر، هر محصولی که سفارش دهید کمتر از 48 ساعت درب منزل دریافت می کنید آن هم بدون هیچ هزینه ای. در ضمن می توانید مبلغ را بعد از بررسی کامل محصول همان جا درب منزل پرداخت کنید.

نگران انتخاب مناسب هستید؟

البته که قرار نیست همه بهترین خریدار کولر گازی و کارشناس های واردی به انتخاب و خرید و حتی شناخت انواع کولر ها باشیم. سرما گرما فکر این بخش را هم کرده است. کافی است به کارشناسان شان زنگ بزنید متراژ خانه، منطقه زندگی خود و مبلغی که میخواهید هزینه کنید را با آن ها در میان بگذارید. بهترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار خواهند داد. در مورد هر مدلی هم که سوال داشته باشید می توانید از آن ها بپرسید.