شناسه خبر : 31900 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول را فراموش نکنید!

بهترین کار بعد از یک گردش طولانی، نشستن در یک رستوران و خوردن غذاهای متفاوت و لذت بردن از آن است

بهترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول را فراموش نکنید!

1 - رستوران ماوی بالیک، طعم متفاوت از غذاهای دریایی را امتحان کنید.

بهترین کار بعد از یک گردش طولانی، نشستن در یک رستوران و خوردن غذاهای متفاوت و لذت بردن از آن است، ماوی بالیک یک رستوران دل انگیز که در طبقه ۱۰ ساختمان ایجاد شده است و از دو فضای بسته و باز تشکیل شده است. برای خرید بلیط هواپیما همین امروز اقدام کنید. 

وقتی می توانید حس عالی خوردن غذاهای دریایی متوجه شوید که در بالکن رستوران نشسته  و در حین سرو انواع خوراک های دریایی از مناظر هم لذت ببرید و یک خاطره بسیار شگفت انگیز را برای خودتان ثبت کنید.

۲- رستوران بالیکچی صاباحاتین؛ سرو بهترین غذای های دریایی

بعداز دیدن مسجد ایاصفیه می توانید به رستوران بالیکچی صاباحاتین بروید و طعم متفاوتی غذاهای دریایی را امتحان کنید. بالیکچی تمام غذاها را به سبک غذای خانگی طبخ می کند و لذت خوردن انواع خوراک های دریایی را چندین برابر می کند. همچنین رستوران توسط سرآشپز معروف بالیکچی و پسرانش اداره می شود و به این دلیل که بالیکچی مهارت بسیار بالای در طبخ غذاهای دریایی دارد می تواند شما را حین غذا کاملا شگفت زده کند. فلایتیو بهترین قیمت رزرو هتل استانبول را به شما ارایه می کند. 

فلایتیو2

رستوران بالیکچی صاباحاتین دو فضای بسته و باز ساخته شده است، فضای بسته به گونه ای است که می توانید آسمان را بینید و اما قشنگ ترین جا برای نشستن بیرون از فضای ساختمان است که لذت خوردن غذا را در شما چندین برابر می کند. تصور کنید نشسته اید در یک جای که دورتادور آن درختان بسیار و همچنین آسمانی آبی است و شما در حال خوردن غذایی بسیار لذیذ هستید. و اینطوری یک غذای با کیفیت نوش جان می کنید.

غذاهای که می توانید در بالیکچی سرو کنید شامل انواع ماهی و خوراک های دریایی می شود؛ ماهی ها تازه و بصورت کباب شده در اختیار مهمان قرار خواهد گرفت و لذت خوردن غذای متفاوت را خواهید چشید.

۳-  آهیرکاپی بالیک چیسی؛ بهترین رستوران غذاهای دریایی استانبول

بعد از یک گشت و گذار حسابی می توانید به رستوران آهیرکاپی بروید تا یک غذای دریایی کاملا متفاوتی را سرو کنید، وقتی که وارد آهیرکاپی می شوید تنها خاطره ای که برای شما باقی می ماند طعم دلچسب غذاهای که برای مهمان ها سرو می کنند.

فلایتیو3

همچنین بالیکچیسی را به افرادی پیشنهاد می کنم که عاشق جاهای دنج و آرام هستند و همچنین می توانند ساعت ها در آنجا بشینند و غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. البته یک فضای باز هم دارد که فقط چندتا صندلی کوچک در بیرون گذاشته اند و می توانید در تابستان یا بهار از هوای مرطوب استانبول لذت ببرید و غذای مورد علاقه خود را سرو کنید.

رستوران زیاد شناخته شده ی نیست و فقط افراد محلی به  آنجا می روند؛ دلیل معروف نبودن رستوران آهیرکاپی تصمیماتی که صاحبان رستوران گرفته اند تا بهترین غذاها را با کیفیت بالا به دست مشتریان خود ارائه دهند.

۴- کافه رستوران حرم استانبول؛ تجربه متفاوت از خوراک های دریایی

اگر هیچ علاقه ای ندارید به رستوران های ایرانی در استانبول بروید و غذاهای دریای هم دوست دارید پیشنهاد می کنم یک فضای کاملا متفاوتی از دوران پادشاهان عثمانی را تجربه کنید. حرم استانبول یک رستوران کاملا سنتی که تمام محیط آنبراساس دوران عثمانی ساخته شده است.