شناسه خبر : 30698 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بررسی خودرو ب ام و ۳۲۸i مدل ۲۰۱۲

خودرو ب ام و یک سدان اسپرت کوچک و از جذاب ترین محصولات صنعت خودروسازی است که توسط کمپانی آلمانی ب ام و ساخته شد.

بررسی خودرو ب ام و ۳۲۸i  مدل ۲۰۱۲

۳۲۸i  یک خودرو مهم برای بی ام و به شمار می رود. سری ۳ آن ۲۵ درصد فروش کمپانی بی ام و را در بازار خرید و فروش آمریکا به خودش اختصاص داده و همواره از بهترین های این کلاس بوده است.

 مشخصات فنی

 خودرو بی ام و ۳۲۸i  دارای یک موتور ۲ لیتری تویین توربو(Twin Turb )  چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه  تزریق مستقیم است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار نیرو را در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر را  در ۴۸۰۰ دور در دقیقه تولید کند که با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه شده است  و سوخت بهینه‌ ای مصرف می کند.  ۳۲۸i   هندلینگ خوبی دارد که باعث می‌شود ناهمواری جاده کمتر احساس شود. داینامیک متعادل شاسی و کیفیت عالی و سادگی رانندگی این خودرو بی نظیر است. شتاب صفر تا صد آن ۶.۱ ثانیه است. مصرف سوخت ۳۲۸i  در شهر ۱۰ لیتر و در بزرگراه ۷ لیتر است.  دارای سیستم استارت -استاپ(stop-start)   نیزمی باشد که موتور را کاملا خاموش می کند البته با قرار دادن مجدد پا بر روی پدال گاز و چرخاندن مقدار کمی فرمان دوباره موتور روشن می شود.

 نمای داخلی کابین

 سری سوم ب ام و ۳۲۸i  با پکیج های متفاوتی عرضه می شود که فضای داخلی آن را تغییر داده است. در مدل مدرن، کابین تزیینات چوبی متفاوتی دارد و مواد به کار رفته در فضای داخل آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند.  صندلی ها با روکش چرمی و سیستم گرمایشی احساس خوبی را به سرنشینان منتقل می‌کنند. همچنین فضای مناسب پا در صندلی‌های عقب رضایت بخش است.  وجود کنسول میانی با قابلیت تاشوندگی در بین  صندلی های عقب مسیر دسترسی به صندوق عقب را بهبود بخشیده است.  دارای یک صفحه نمایشگر چند منظوره جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده ، دارای سیستم پخش DVD و سیستم GPS،   است که چندین دکمه برای دریافت ایستگاه های مختلف رادیویی در پایین آن قرار دارد.  فضای بار صندوق عقب مناسب و بزرگ است. تایر یدک ندارد چون ب ام و دارای تایرهای ضد پنچری است در ضمن خرید لاستیک جایگزین بسیار گران تمام می شود.

  از تجهیزات دیگرخودرو بی ام و ۳۲۸i  می‌توان به این موارد اشاره کرد: گرمکن فرمان ، تغییر سیستم رانندگی به اسپرت و اکو و کامفورت ، کیسه های هوا برای سرنشینان جلو،  کیسه هوای جانبی و کیسه هوا برای زانوان سرنشینان جلو،  رینگ ۱۸ اینچی ، فرمان چرمی اسپرت ، دوربین بدنه با قابلیت دید زوایای مختلف ، تاشوندگی آینه های جانبی به صورت خودکار،  سیستم مدیریت پایداری خودرو ، چراغ های عقبLED، مه‌شکن جلو و عقب

 در نهایت می‌توان گفت که ۳۲۸i  یک خودرو تاثیر گذار است و در گذشت زمان به همین صورت باقی خواهد ماند. یکی  از خصوصیاتی که برای هر یک از خریداران خودرو اهمیت دارد خدمات و پشتیبانی بعد از فروش است. خودرو بی ام و دارای ضمانت ۴ ساله یا ۸۰ هزار کیلومتر است و این به حفظ کردن بودجه خریدار کمک می کند.

 برای خرید و فروش خودرو بی ام و ۳۲۸i  مدل ۲۰۱۲ می توانید به بخش خودرو سایت دیوار که بزرگترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید.

منبع : ویرلن