شناسه خبر : 29371 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پنج روش طراحی که دفتر شما را فعال تر و شگفت انگیزتر میکند

پنج روش طراحی که دفتر شما را فعال تر و شگفت انگیزتر میکند

میخواهید دفتر خود را مجددا طراحی کنید ؟سعی کنید این نوآوری ها را بکار ببرید.

وقتی صحبت از دفتر کار می شود همه شرکت ها نیاز های منحصر بفردی دارند. با دیدن رقابت هایی که هر ساله در لیست های Coolest Offices در سراسر جهان دیده می شود، چندین عامل در طراحی به نمایش گذاشته می شود.

ما با برخی از طراحان این دفاتر کاری صحبت کردیم تا ببینیم که روند علایق در سال 2018 چگونه است.

اتاق جلسات با مبلمان اداری خاص که برای یک تیم خاص طراحی شده است.

چرا باید به اشتراک بگذارید؟ برای شروع، یک تیم با اتاق مخصوص خود می تواند هر چیزی که لازم است بر روی دیوار آن آویزان کند. در دفتر ونز در کالیفرنیا تیم های تولید و طراحی اتاق های مخصوص به خود را دارند. دیوید گالولو، مدیر عامل شرکت Rapt Studio  که این دفتر را طراحی کرد میگوید: "این کار در نهایت منجر به ایفای نقش فرد در روند همکاری تیم می شود. حافظه کل چرخه توسعه محصول در آن فضا جای گرفته است."

04-1

فضاهای راحت برای کارهای فردی

همانطور که محبوبیت کار از راه دور  رایج تر می شود، کارکنان بیشتری به مکان هایی بجز میز کاریشان تمایل پیدا می کنند. بنابراین تعداد روزافزونی از دفاتر شامل کتابخانه ها، کافه ها و سالن هایی هستند که برای کار انفرادی استفاده می شوند. گالولو می گوید: "این فضا با قوانینی همراه هستند. یک فضای آرام که شما با افراد دیگر هستید، اما آنها با تلفن های همراه خود مشغول نیستند و با یکدیگر صحبت نمی کنند."

04-3

کنترل صوتی (اکوستیک)

همکاری خوب است و اغلب ضروری است اما برای کسانی که تلاش می کنند کار خود را به تنهایی انجام دهند، مناسب نیست. به این ترتیب، شرکت های بیشتری در حال تلاش برای کنترل صدا در طراحی خود هستند. اضافه کردن موکت به مناطقی که عایقی ندارند، مانند راهرو، یکی از راه حل ها است. مبلمان و گیاهان می توانند به جذب برخی از صدا های محیط کمک کنند. و صفحه های آکوستیک می توانند دیوار اتاق جلسه یا مناطق عمومی شما را ایزوله کنند.

04-5

اتاقی برای در هم شکستن یکنواختی

ردیف های طولانی میز خسته کننده و کسل آور هستند. بی تنوعی و یکنواختی را با صندلی های مختلف یا فضای جلسه ای در هم بشکنید. به مناطق مختلف دفتر کارتان با استفاده از پارتیشن اداری تم های مختلف بدهید.

در BCG Digital Ventures در نیویورک، کارکنان را به یک لابراتوار هدایت می کنند که در اطراف اتاق های کنفرانس و سالن ها قرار می گیرد. کریستین رابرت، یکی از بنیانگذاران R & A، شرکتی که پشت پرده ی این نوع طراحی قرار دارد می گوید: " فضای پیچیده ای است، تقریبا تا جایی که افراد به نقشه ای نیاز دارد تا بتوانند با آنجا را مسیریابی کنند. این کار علاقه شما را حفظ می کند."

04-4

یاداوری های بصری از اینکه چرا کارکنان هر روز سرکار می آیند

اکثر کارکنان می خواهند وقتی که به سر کارشان می آیند هدف را احساس کنند. طراحی اداری می تواند به وسیلۀ ساختن DNA شرکت در سراسر آن - بر روی دیوار، مبلمان، دکوراسیون اداری و نشانه ها کمک کند. هنگامی که Rapt Studio دفتر مرکزی Ancestry.com را طراحی کرد، پوشش های دیوار را با پرتره های کارکنان در کنار عکس های قدیمی اجداد شان آویزان کرد. گالولو می گوید: "افراد به طور خاص می خواهند به محل کار بروند و احساس کنند که آنها بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان هستند." "طراحی شما فرصتی است برای یادآوری آنها که چرا آنها وجود دارند و چرا این نام تجاری برای جهان مهم است."