شناسه خبر : 31724 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (بین‌الملل)

ایسنا: عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در جریان گفت‌وگویی تلفنی با محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان به بررسی آخرین تحولات منطقه و تلاش‌های صورت‌گرفته در این خصوص پرداخت.

ایلنا: «جان هانتسمن» سفیر آمریکا در روسیه در نامه‌ای به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا درخواست استعفا کرد.

مهر: رسانه‌ها خبر دادند که رژیم صهیونیستی روند ساخت دیوار بتنی در مرزهای لبنان را از سر گرفته است.

ایرنا: نماینده ونزوئلا در سازمان ملل متحد نامه‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد و خواستار تحقیق درباره حوادث مربوط به هواپیماهای جاسوسی آمریکا و حضور کشتی‌های نظامی در حریم هوایی و دریایی کشورش شد.

فارس: شورای امنیت سازمان ملل از رهبری برخی سازمان‌های افراطی در استان «ادلب» سوریه توسط اتباع قرقیز، ازبک و تاجیک خبر داد.

تسنیم: رئیس خانه ایزدی‌ها در عراق اعلام کرد: افرادی از امارات و عربستان سعودی اسیران زن ایزدی را از داعش که آنها را در عراق ربوده بود، با مبالغی بالا خریداری کرده‌اند.

ایسنا: شورای امنیت سازمان ملل، حادثه اخیر در قاهره را تحت عنوان «اقدام تروریستی بزدلانه» شدیداً محکوم کرده است؛ این حادثه روز یکشنبه گذشته رخ داد و باعث کشته شدن 20 نفر و جراحت تعداد زیاد دیگری شد.

ایسنا: بعد از شکست ائتلاف سعودی در جنگ یمن تلاش‌های جدی از سوی عربستان برای انجام مذاکرات مستقیم با انصارالله یمن آغاز شده و عربستان به دنبال رسیدن به توافق سیاسی با انصارالله برای خروج از بحران یمن است.

ایرنا: سفیر ژاپن در مسکو به وزارت خارجه روسیه احضار و مراتب اعتراض روسیه به اقدامات و اظهارات ضدروسی توکیو و نیز نقض اصول سفر بدون روادید به جزایر کوریل به وی ابلاغ شد.

فارس: ارتش سوریه موفق شد روستای العربین واقع در شمال حماه را از چنگ گروه تروریستی جبهه‌النصره آزاد کند.

مهر: نیروی دریایی مصر با همکاری نیروی دریایی فرانسه یک رزمایش نظامی مشترک برگزار کردند.

ایرنا: سوشما سواراج وزیر سابق امور خارجه هند سه‌شنبه در سن 67سالگی درگذشت.

ایلنا: دونالد ترامپ در توئیتی خواستار توضیح گوگل نسبت به ارتباطش با چین شد. ترامپ که پیش از این گوگل را به دستکاری اطلاعاتی کمپین انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ متهم کرده بود، گفته است که بیش از پیش مراقب گوگل در انتخابات ۲۰۲۰ خواهد بود.

تسنیم: اسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت با هدف علنی کردن عادی‌سازی روابط با اعراب با یک شخصیت اماراتی بلندپایه در دوبی دیدار کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها