شناسه خبر : 22341 لینک کوتاه

اکتشافات معدنی بی‌سابقه است

سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهوری درباره معادن

سخنان حسن روحانی در استان‌های البرز و مازندران

اکتشافات معدنی بی‌سابقه است

 اکتشافات معدنی صورت‌گرفته در دولت یازدهم ظرف سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. نتایج اکتشاف 250 هزار کیلومترمربعی در کشور را تقدیم مردم خواهیم کرد و خبرهای خوشی در حوزه معادن و اکتشافات را در قالب گزارشی اعلام خواهیم کرد.

  اکتشافات معادن در کشور طی سه سال گذشته بیش از دو برابر شده و به زودی آثار اکتشافات جدید نمایان خواهد شد. یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم کشف معادن جدید بوده است.

  افزایش اکتشافات معدنی در دولت یازدهم نسبت به تمام دولت‌های 90 سال گذشته نشانه توجه به بخش معدن است و آمارهای بانک مرکزی در سال 95 نشان از رشد بخش معدن در تولید ناخالص داخلی دارد.

♦  امروز در سایه اعتماد و امید، صادرات نفت خام و میعانات نسبت به قبل از اجرای برجام، حداقل دو برابر افزایش داشته است و این مسیر درست را باید همچنان ادامه داد.‌ ملت ایران شایسته برخورداری از بالاترین امتیاز و نمره هستند و بدون تردید دست به دست هم و با اتحاد و همدلی می‌توانیم در بالاترین سکوها قرار بگیریم.‌

♦  برخورداری از روحیه امید به آینده روشن از الزامات مورد تاکید ماست. برای تبدیل سال ۹۶ به سال تولید اشتغال‌زا، باید همه قوا، نهادها و بخش خصوصی کنار هم باشند و همه امور به برخورداری از روحیه امید بستگی دارد و همه باید به آینده روشن، پیشرفت کشور و حل مشکلات امیدوار باشیم.‌

سخنان حسن روحانی در استان‌های البرز و مازندران
فروردین‌ماه سال 1396
 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها