شناسه خبر : 35618 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

خبرآنلاین: رهبر انقلاب در پیامی مهم در محکومیت اقدام یک نشریه فرانسوی به اظهارات اخیر مکرون پاسخی محکم و قاطع دادند. رهبر انقلاب در پیام خود در واکنش به انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه نیز اشاره و تاکید کردند: «بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته‌ شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.»

تسنیم: صلاحیت یکی از دو نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه رد شده و بر این اساس دور دوم انتخابات در این حوزه برگزار نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران: رمضان شریف، سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه، گفت: با‌شکوه برگزار کردن مراسم حاج‌قاسم (سلیمانی) هم برای ما خیلی مهم است، هم برای دشمن پیام مهمی دارد. در همه مناسبت‌ها و در آستانه مراسم مختلف در کشورمان، دشمن جریان رسانه‌ای را برپا می‌کند تا ما را در دام عملیاتی خود گرفتار کند.

فارس: سیامک ره‌پیک، قائم‌ مقام شورای نگهبان، تصریح کرد:‌ نظارت قوی و مقتدرانه، اعتماد به انتخابات و نتایج و آثار آن را افزایش می‌دهد و زمینه‌های مشارکت را تقویت می‌کند.

مهر: کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز به جرات عرض می‌کنم ایمن‌ترین مکان‌ها پادگان‌های نظامی و خانه‌های سازمانی هستند.

ایرنا: غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را آموخته‌ایم و امیدواریم دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

خبرآنلاین: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با نگارش مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از نفوذ ۱۵۰ سودجو (چترباز اقتصادی) به بازار سهام خبر داد و نوشت:‌ بنابر اطلاعات موثق بیش از ۱۵۰ نفر در کشور هستند که متخصص چتربازی هستند. این افراد پول خود را در بانک‌ها یا دارایی‌های نقدشونده نگه می‌دارند و می‌دانند که هر چند سال یک بار چه فرصت‌های سودآوری ایجاد می‌شود.

خبرآنلاین: مصطفی هاشمی‌طبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ گفت: یک اصولگرا با میزان مشارکت پایین مردم همچون انتخابات مجلس یازدهم و با طرح شعارهای پوپولیستی رئیس‌جمهور بعدی خواهد بود.

ایسنا: حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره نتیجه انتخابات مجلس یازدهم، گفت: روشن بود که ما انتخابات را واگذار می‌کنیم. اگر احزاب و شورای عالی هم وارد انتخابات می‌شدند، موفق نمی‌شدیم. ما همه سرمایه خود را به پای دولت گذاشته بودیم اما وقایع دی ۹۶ تا آبان ۹۸ موجب شد که بخش بزرگی از سرمایه اجتماعی ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها