شناسه خبر : 35141 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

خبرآنلاین: عباس مقتدایی، نماینده مجلس در اعتراض به بلوکه شدن هفت میلیارد دلار پول ایران در کره‌جنوبی در جلسه مجلس شورای اسلامی گفت: پخش سریال‌های کره‌ای را متوقف کنید.

تسنیم: ۳۲ نفر از اعضای حزب اتحاد ملت با نگارش نامه‌ای از ادامه حضور در این حزب سیاسی استعفا دادند. افراد مستعفی از این حزب نبود استراتژی دقیق و روشن برای تغییر وضعیت موجود را از دلایل استعفای خود اعلام کرده‌اند.

ایسنا: سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در عملیاتی موفقیت‌آمیز جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری را در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کردند.

ایرنا: دبیر شورای ملی تشکل‌های مردم‌نهاد کشور گفت: تنها مرجع صدور مجوز فعالیت برای تشکل‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر وزارت کشور است و مجوزهای صادرشده توسط معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه فاقد وجاهت قانونی است.

فارس: محمود موسوی‌مجد، جاسوس متصل به دو شبکه سیا و موساد که در حوزه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی را جمع‌آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود، اعدام شد.

ایسنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، گفت: وزارت بهداشت مخالف برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم است اما مذاکرات ادامه می‌یابد.

ایرنا: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: دیداری به شکل سازمان‌یافته با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری نداشتیم. ممکن است در نماز جمعه، در خیابان یا مجلس یک کسی، فردی را ببیند و صحبتی شود که ما بیاییم یا نیاییم اما این‌گونه صحبت‌ها به عنوان مذاکره با شورا تلقی نمی‌شود.

ایلنا: هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان، گفت: شاید کمتر از ۱۰ درصد از نمایندگان مجلس دهم علت رد صلاحیت‌شان موضوعات سیاسی بوده است، البته این موضوعات سیاسی نیز به معنای حرف‌های ضدنظام و ضدحاکمیت و ساختارشکنانه بوده است که هیچ‌یک از جریان‌های سیاسی در کشور این موضوع را نمی‌پذیرد.

خبرآنلاین: محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: آمریکا شش لول را کشیده است و می‌گوید این کار را بکن و این کار را نکن، چین اما این روحیه را ندارد. چین دنبال استعمار و تغییر حکومت ایران نیست.

تسنیم: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از آغاز به‌ کار ساخت جنگنده سنگین در ارتش خبر داد و گفت: توانستیم برد موشک‌های هوا به هوای سایدواندر را نیز از پنج مایل به هشت تا ۱۲ مایل افزایش دهیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها