شناسه خبر : 34570 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرده که این کشور یک محموله دارویی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار به ایران ارسال خواهد کرد.

الف: وزیر کشور در مورد واقعه ادعایی در شرق کشور و کشته شدن تعدادی از شهروندان افغانستانی اظهار کرد: هر دولت باید مراقب مرزهای خود باشد، رد شدن از مرزها بدون مجوز مستوجب مجازات است.

فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی علی لاریجانی را به‌عنوان مشاور رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

ایسنا: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از بازداشت رئیس و قائم‌مقام اجرائیات شهرداری کرمانشاه در پی مرگ «آسیه پناهی» خبر داد.

ایرنا: تشویق به فرزندآوری اولین طرحی بود که مجلس یازدهم در جلسه علنی روز یکشنبه خود اعلام وصول کرد.

ایسنا: مقامات ایرانی تصمیم گرفته‌اند جعبه سیاه هواپیمای اوکراین را به کشور دیگری (احتمالاً فرانسه) ارسال کنند.

ایرنا: رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه‌ای در زمینه فشار رئیس دفتر ریاست‌جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملاً بی‌پایه و اساس است.

مهر: سخنگوی شورای نگهبان با گلایه از ادعای سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس دهم مبنی بر اینکه «مدرک حوزوی و دانشگاهی حدود هشت مورد از منتخبان به‌طور قطع دچار مشکل و تخلف آنها محرز است»، گفت: به جز منتخب تفرش، سند دیگری مبنی بر وجود مشکل دریافت نکرده‌ایم.

خبرآنلاین: «سمیه محمودی» نماینده مردم شهرضا گفت: انتخابات رئیس مجلس یک لابی پشت پرده بود اما از آنجا که آقایان اعتقادی به حضور زنان در هیات‌رئیسه ندارند در دایره رایزنی‌هایشان خبری از حضور یک زن نبود در حالی که اگر می‌خواستند می‌توانستند این موضوع را هم در نظر بگیرند.

ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی آزادی سیروس عسگری اعلام کرد که کشورش با ایران تبادل زندانی نداشته است.

ایسنا: رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همه سفرهای راهیان نور به مناطق دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

جماران: سیداحمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد گفت این محدودیتی را که حرم شب بسته باشد و روز باز باشد با کدام توجیه پزشکی و علمی قائل شدید؟

ایسنا: وزیر علوم با بیان اینکه به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن‌ماه آغاز نمی‌شود، گفت: ممکن است حتی کلاس‌های دانشجویان زودتر از مهر آغاز شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها