شناسه خبر : 34494 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: معاون سیاسی وزیر کشور از احتمال برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: ما خردادماه ۱۴۰۰ را به شورای نگهبان پیشنهاد کردیم و منتظر هستیم تا پاسخی به این موضوع داده شود.

ایرنا: رئیس‌جمهوری با ابراز تاسف از خشونت خانگی در تالش و قتل رومینا اشرفی دستور تسریع در رسیدگی به لوایح منع خشونت را صادر کرد.

صداوسیما: درب‌های حرم مطهر رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، شاهچراغ(ع)، عبدالعظیم  حسنی (ع) و مسجد جمکران با گذشت بیش از دو ماه تعطیلی، پنجم خردادماه به روی زائران گشوده شد.

ایرنا: محمد عزیزی نماینده سابق مجلس و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه خودرو با حکم مرجع قضایی برای اجرای حکم محکومیت بازداشت شد. برخی اخبار حاکی از آن است که فریدون احمدی دیگر نماینده سابق مجلس نیز بازداشت خواهد شد.

فرارو: محمدرضا عارف در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار تجدیدنظر در حکم محمود صادقی شد. حکمی که به‌موجب آن محمود صادقی به ۲۱ ماه حبس و ۱۰ میلیون جزای نقدی محکوم شده است.

خبرآنلاین: آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص در مراسم آغاز به کار مجلس یازدهم حضور نداشتند و غیبت آنها معنادار بود.

فارس: وزیر امور خارجه فرانسه مدعی شد تعیین مجازات پنج سال حبس برای متهم ایرانی- فرانسوی در ایران روابط پاریس با تهران را دشوارتر می‌کند.

ایسنا: شورای آتلانتیک اعلام کرد که دیپلمات‌های ایران و آمریکا بار دیگر بر سر مسائل مربوط به افغانستان در دیدار گروه 2+6 حاضر شده و به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

خبرآنلاین: مصطفی میرسلیم در صفحه توئیتر خود نوشت: مصاحبه با بی‌بی‌سی در شرایط مشغله زیاد کاری و بدون توجه به ماهیت تماس‌گیرنده انجام شده است. درهرحال از بی‌دقتی خود در اصل پاسخ دادن به بی‌بی‌سی که مواضع خصمانه آن برای ملت مشخص است، صرف‌نظر از محتوای آن، از محضر شریف مردم پوزش می‌طلبم.

ایسنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند در یک منطقه در بین سوریه و عراق، از حوالی پایگاه عین‌الاسد تا مرز سوریه، داعشیان را آموزش دهند و سازمان‌دهی ‌کنند و در سوریه و در عراق از اینها برای کارهای تروریستی استفاده می‌کنند.

فارس: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توئیتی از تلاش برای دیکته کردن درخواست‌های مخالفان برجام بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقاد کرد و نوشت: مخالفان برجام سعی کردند به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیاموزند که چه کارهایی را «باید» و چه کارهایی را «می‌تواند» انجام دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها