شناسه خبر : 34416 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

فارس: احمد توکلی، رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای از افشای اسامی گردانندگان ضیافت‌های اشرافی خبر داد و نوشت: بی‌شک این رفتار اموی در این دوره زشت‌تر و شرم‌آورتر است چون ادعای اصولگرایی هست و ملتی که این خانه را به عاریه به شما سپرده‌اند زندگی مشقت‌بارتری دارند.

خبرآنلاین: علی جنتی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در توئیتی نوشت: اقدام رئیس‌جمهور در برکناری وزیر صمت اگرچه اقدامی بجا ولی دیرهنگام بود. بی‌کفایتی و ضعف مدیریت در اداره دستگاه گسترده‌ای که برآمده از ادغام چهار وزارتخانه مهم است و تلاش بی‌وقفه وزیر در لابی و معامله‌گری با نمایندگان مجلس برخلاف منافع ملی و سیاست‌های دولت ازجمله دلایل این برکناری است.

ایسنا: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد هیات رئیسه در برگزاری جلسات غیرعلنی مجلس در طول چهار سال گذشته گفت که تعدد جلسات غیرعلنی بزرگ‌ترین ظلم به مجلس دهم بوده است. او در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم ارائه فایل‌های تصویری و صوتی اظهارات نمایندگان در جلسات غیرعلنی انتقاد و ابراز امیدواری کرد که دراین‌باره به وظایف قانونی عمل شود.

مهر: محمد هاشمی‌رفسنجانی، عضو موسس حزب کارگزاران گفت: نظام جمهوری اسلامی صد درصد مشوق فعالیت حزبی و افزایش نقش احزاب در کشور است، با این حال تحزب و فعالیت حزب به معنای واقعی در کشور وجود ندارد.

مهر: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام با بیان اینکه برجام دولتی به تاریخ پیوسته است، گفت: شکست برجام شکست یک اندیشه در اداره کشور در چند دولت است.

ایسنا: اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: به‌جز منتخب تفرش، گزارش دیگری درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخبین مجلس یازدهم به ستاد انتخابات کشور نرسیده است.

خبرآنلاین: نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جریان بررسی اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس درباره نحوه معرفی حقوقدانان شورای نگهبان گفت: حقوقدان شورای نگهبان در صداوسیما به ما می‌گوید فاسد اما صداوسیما به ما ظلم کرد و اجازه نمی‌دهند از خودمان دفاع کنیم.

مهر: محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بسیج این آمادگی را دارد تا در جهت حمایت از تولید با تمام توان به کمک وزارت صمت بیاید.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها