شناسه خبر : 34253 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: با توجه به اعلام نظر رسمی وزارت علوم، مدرک سینا کمالخانی، منتخب تفرش در مجلس، اعتبار ندارد و نمی‌تواند به مجلس یازدهم راه پیدا کند.

باشگاه‌خبرنگاران: جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات، درباره انتخاب جایگزین فاطمه رهبر (منتخب فوت‌شده) در حوزه انتخابیه تهران گفت: انتخابات میان‌دوره‌ای تهران، برای کاهش هزینه‌ها همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ایلنا: ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: آمریکایی‌ها قمپز در کردند و گفتند ایران را در قضیه بیماری کرونا وادار به شکست می‌کنیم، اما امروز با وحدت ملی و زحمات دولت خدمتگزار ما توانستیم این کشور را شکست دهیم.

فارس: صفحه اینستاگرام احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، محدود شده و امکان بارگذاری جلسات تفسیر قرآن وی میسر نیست. ۲۹ اسفندماه ۹۸ نیز با وجود اطلاع‌رسانی روضه مجازی، اینستاگرام پخش زنده صفحه احمد علم‌الهدی را مسدود کرد.

ایلنا: اسدالله عباسی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس، از منفی شدن تست کرونای علی لاریجانی خبر داد و گفت: ایشان در محل کارشان حاضر شدند و از هفته آینده (هفته سوم اردیبهشت) در جلسات علنی مجلس شرکت می‌کنند.

مهر: رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمره‌ای به تلاش‌های سپاه پاسداران پس از انقلاب اسلامی می‌دهد، گفت: مدعی نیستیم، اما زمانی که این کشور تحویل فرزندان انقلاب شد در خیلی از حوزه‌ها نمره قابل قبولی نداشتیم؛ اما فکر می‌کنم که اکنون باید نمره ۱8، ۱9 به خود بدهیم.

مهر: کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: تمام تلاشمان را به‌کار گرفته‌ایم که در مبارزه با کرونا روحیه تهاجمی را حفظ کنیم و اگر به هر دستاوردی در این زمینه برسیم با اخلاص پای کار خواهیم آورد.

تسنیم: ابراهیم امینی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نایب‌رئیس سابق این مجلس، به دیار حق شتافت.

مهر: در ادامه تلاش‌های ایران برای کمک به تثبیت شرایط سیاسی افغانستان برای شروع مذاکرات بین‌الافغانی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با محمد اشرف غنی و عبدالله عبدالله تلفنی گفت‌وگو کرد. افغانستان در حال حاضر دو دولت موازی دارد.

تسنیم: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، گفت:‌ برای ۱۲۷ شهر سفید هیچ محدودیتی برای انجام مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگذاشته‌ایم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها