شناسه خبر : 34252 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها (سیاسی)

دستور مسکونی شدن جزایر خلیج‌فارس

انتخاب نوشت: علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای مسکونی شدن جزایر خلیج‌فارس، تاکید کرد: بنا داریم جزایر خلیج‌فارس را با ایجاد زیرساخت‌های مسکونی، برای سکونت مردم آماده کنیم و این فرمان فرمانده معظم کل قواست که مردم در جزایر زندگی کنند. وقتی اولین شخص مملکت می‌فرمایند آنجا را باید برای سکونت مردم فراهم کنیم، یعنی ما به دنبال امنیت منطقه هستیم. تنگسیری به ساخت فرودگاه و موج‌شکن در جزایر توسط ندسا اشاره کرد و گفت: در تنب بزرگ فرودگاه بین‌المللی ایجاد کرده‌ایم؛ در تنب کوچک هم فرودگاه ساخته شده است. بیگانگان در منطقه ما جا و مکانی ندارند و باید از این منطقه بروند.

تکاپو برای مجلسی انقلابی

کیهان نوشت: کمتر از یک ماه تا آغاز به کار مجلس یازدهم، مدعیان اصلاحات که در فضای شکست انتخاباتی ناشی از وعده‌های دروغ و تحمیل خسارات سنگین به معیشت مردم به سر می‌برند، هماهنگ و پی‌درپی مشغول تخریب و عقده‌گشایی علیه منتخبان ملت هستند. اینکه نامزدهای جریان انقلابی به مجلس راه یافتند و با خرد جمعی و کار جهادی با تکیه بر اسناد بالادستی نظام در تکاپوی مجلسی انقلابی برای حل مشکلات کشور هستند، مدعیان اصلاحات را دستپاچه کرده است. این طیف که امروز به تخریب مجلس انقلابی اما آغاز به کار نکرده کمر بسته، سابقه سیاهی در بلواسازی و تحریک به اغتشاش، فتنه‌گری و قداره‌کشی، اشتراک نظر با دشمن، امیدوار ساختن و به طمع انداختن دشمن دارد.

زبان اصولگرایان در برابر قالیباف الکن شده است

شرق نوشت: زبان اصولگرایان در برابر قالیباف الکن است و در بزنگاه، منافع سیاسی-جناحی خود را به حقیقت ترجیح می‌دهند. تاکنون دو چهره اصولگرا به‌صراحت بر تخلفات شهرداری در دوره قالیباف صحه گذاشته‌اند اما درعین‌حال از او هم حمایت کرده‌اند. مصطفی میرسلیم که این روزها به‌شدت در حال رقابت با قالیباف برای ریاست مجلس آتی است، سال 96 از تخلفات شهرداری در دوره قالیباف گفته بود اما سال 98 حاضر شد با قالیباف در یک فهرست قرار بگیرد. احمد توکلی هم اخیراً خبرنگار برنا را متهم به سیاسی‌کاری کرده که چرا درباره تخلفات سابق یک نامزد آتی ریاست مجلس الان از او سوال می‌کند درحالی‌که باید قبل از انتخابات مجلس این سوال‌ها را می‌پرسید.

سخنان جنجالی اردشیر زاهدی

خبرگزاری فارس نوشت: اردشیر زاهدی، وزیر امور خارجه دوران پهلوی، در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی در پاسخ به این سوال که مخالفت شما با تحریم، نتیجه‌ای جز تقویت جمهوری اسلامی ندارد و نوعی حمایت از جمهوری اسلامی تلقی می‌شود آیا شما از جمهوری اسلامی حمایت می‌کنید، گفت: راجع به دولت و جمهوری اسلامی هیچ‌وقت صحبت نکردم و نمی‌کنم، عقیده‌ام این بوده و هست که درحالی‌که ما در اینجا (خارج از ایران) خوش می‌گذرانیم، دلم با ایرانی‌هایی است که در ایران، شرایط اقتصادی مساعد و حتی دارو ندارند. زاهدی درباره سردار سلیمانی گفت: من به او افتخار می‌کردم، افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها