شناسه خبر : 34029 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: محمد قریشی‌نیاس، دبیرکل اتحادیه کشورهای اسلامی (PUIC)، با صدور پیامی برای علی لاریجانی، رئیس مجلس، آرزوی بهبودی عاجل کرد و نوشت: خبر ابتلای جنابعالی به بیماری کرونا باعث اندوه و نگرانی بنده و همکارانم در اتحادیه مجالس اسلامی گشته است.

خبرآنلاین: فردین فرمند نماینده مردم میانه در مجلس گفت: طرح سه فوریتی نمایندگان مبنی بر این است که مملکت را یک ماه تعطیل کنیم اما کسی نمی‌پرسد از کجا پول بیاوریم؟

باشگاه خبرنگاران: طرح سه فوریتی تعطیلی یک‌ماهه کل کشور با اکثریت آرای نمایندگان مجلس رد شد. این رای‌گیری پس از اعلام نظر مخالفان و موافقان صورت گرفت که نمایندگان دلیل اصلی رد آن را مخالفت با قانون اساسی دانستند.

ایسنا: قاضی‌زاده‌هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس از نمایندگان خواست با توجه به اینکه با اضافه کردن صندلی برای حفظ فاصله بین نمایندگان، نمایندگان در صندلی‌های همیشگی خود مستقر نیستند، از جلسه بعد تبلت‌های خود را برای ثبت آرای‌شان به مجلس بیاورند.

تسنیم: مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم قم در مجلس پس از بهبودی کامل و شکست ویروس کرونا از قرنطینه خارج و در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

تسنیم: اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، با اشاره به اختصاص یافتن معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای حمایت اقتصادی از مردم در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: کرونا آسیب‌های اقتصادی زیادی به کسب‌وکارها و زندگی مردم وارد کرد و دولت باید این منابع را عادلانه توزیع کند.

خبرآنلاین: مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس گفت: اگر یک ماه با قدرت، عالمانه و با مشارکت همگانی مردم عمل کنیم می‌توانیم این ویروس را زمین‌گیر کنیم و از این مشکل و بحران عبور کنیم.

ایلنا: علی‌اکبر جوانفکر، کنشگر سیاسی منسوب به جریان بهار و احمدی‌نژاد با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم در پایین‌ترین سطح بود بنابراین مجلس یازدهم منتخب اقلیتی از مردم ایران است، گفت: ریاست قالیباف بازگشت به دور باطل گذشته است.

خبرآنلاین: غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این قرارگاه درخصوص شیوع ویروس کرونا، بر همکاری پدافند غیرعامل و فرهنگستان علوم پزشکی جهت تقویت ساختارهای دفاع بیولوژیک کشور تاکید کرد.

دراین پرونده بخوانید ...