شناسه خبر : 33765 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

خبرآنلاین: وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در واکنش به وحدت شورای ائتلاف و جبهه پایداری در توئیتی خطاب به محصولی نوشت: آنچه از مواضع پایداری در جلسه دیروز شنیدم، باورنکردنی بود. آقای محصولی! به خاطر یک جمله که در حمایت از وحدت و آقای قالیباف گفتم، اسم بنده را از لیست وحدت خط زدید! فقط برای مقابله با انحصارطلبی و باندبازی شما انصراف نمی‌دهم. رای من: لیست وحدت منهای سه نفر از سهمیه پایداری.

باشگاه خبرنگاران: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، گفت: اگر مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند؛ شانس اصلاح‌طلبان برای پیروزی بیشتر است.

مهر: روزهای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات از مجلس بساط شام و ناهار صلواتی، مینی‌بوس‌های مجانی و برپایی همایش‌هایی با چاشنی موسیقی پاپ و جشن‌های مختلط گرم بود.

خبرآنلاین: توسط معاونت حقوقی به رئیس‌جمهور و کارگروه منتخب هیات دولت گزارش ابعاد حقوقی سانحه هواپیمای اوکراینی و جبران خسارت آسیب‌دیدگان ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس مطلوب باید اهداف نقطه‌زن داشته باشد، هم از لحاظ ایجابی و هم سلبی.

فارس: سخنگوی شورای نگهبان از دستگیری افرادی که با نام شورای نگهبان کلاهبرداری و سوءاستفاده کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

خبرآنلاین: مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: پیشنهاد این بود که جامعه روحانیت نقش داوری را ایفا کند، اما گویا بر سر این مساله هم به جمع‌بندی نرسیدند و جامعه روحانیت مبارز در اعتراض به نحوه برخورد دوستان شورای ائتلاف، کنار کشید.

خبرآنلاین: محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، گفت: در شورای نگهبان هرگز از کار خسته نشدیم اما آن چیزی که ما را خسته می‌کند بعضی حرف‌هایی است که دوستان در خصوص انتخابات و وظایف شورای نگهبان می‌زنند.

ایلنا: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: نتایج ادوار گذشته نشان می‌دهد که شورای نگهبان دید سیاسی ندارد و با چشمان بسته نسبت به جریان‌های سیاسی قضاوت می‌کند.

تسنیم: مجید انصاری، سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم، گفت: اگرچه موانعی نیز در مسیر انتخابات برای اصلاح‌طلبان وجود داشته اما حتی با این موانع ما در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم که برای خودش پیروزی است.

خبرآنلاین: براساس اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، حداقل میزان رای‌آوری کاندیداهای مجلس ۲۰ درصد از کل آراست.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها